خبرگزاری کار ایران

۱۰۶ هزار نیروی پیمانکار صنعت نفت در انتظار بهبود معیشت/ آیا طرح موعود به سرانجام می‌رسد؟!

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۷۳۵

کارگران پیمانکاری صنعت نفت از انتظار برای ابلاغ طرح بهبود معیشت خبر دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، یکی از عمده‌ترین مطالبات نیروی کارِ نفت، رفع تبعیض شغلی‌ست. در وزارت نفت، رسمی‌ها بسیار بیشتر از قراردادی‌ها و قراردادی‌ها بسیار بیشتر از پیمانکاری‌ها، حقوق و مزایا می‌گیرند. کارگران پیمانکاری صنعت نفت که تعداد آنها 106 هزار نفر است، می‌گویند: امیدواریم طرح بهبود معیشت بالاخره به نتیجه برسد.

این کارگران با بیان اینکه مدتهاست وعده می‌دهند بهبود معیشت در راه است، ابراز امیدواری کردند طرح موعود تا پایان سال به سرانجام برسد.

این در حالیست که در روزهای گذشته، «فرزین مینو» معاون منابع انسانی وزیر نفت درباره آخرین وضعیت اجرای طرح بهبود معیشت و طبقه‌بندی مشاغل کارکنان پیمانکار مستمر و غیرپروژه‌ای شاغل در وزارت نفت و شرکت‌های تابعه، گفت: مراحل تدوین و تصویب این طرح به پایان رسیده به طوری‌که تاکنون طرح در شورای اداری صنعت نفت، شورای معاونان وزارت نفت و شخص وزیر نفت مورد تائید و تصویب قرار گرفته است.

معاون منابع انسانی وزیر نفت با اعلام اینکه با اجرای این طرح حقوق و مزایای نیروی پیمانکار ترمیم و اصلاح می‌شود، تصریح کرد: هم اکنون طرح برای تصویب به وزارت کار ارسال شده که در صورت تائید این وزارتخانه باید در سامانه آنها بارگزاری شود و سپس وزارت نفت آن را به تمامی شرکت‌های تامین نیروی وزارت نفت ابلاغ می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز