خبرگزاری کار ایران

در بسته خبری کارگری روز یکشنبه ایلنا می‌خوانید؛

حقوق دی‌ماه معلمان براساس رتبه‌بندی جدید پرداخت می‌شود/به تغییر در "قانون بیمه بیکاری" خوش‌بین باشیم یا بدبین؟/نوآوری در کسب و کار؛ از حرف تا عمل/یک دهه دیگر نیمی از مشاغل امروزی نابود می‌شوند/بیکاری جوانان ۲ برابر نرخ بیکاری

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۸۷۲

امروز اخبار تازه‌ای درباره طرح رتبه‌بندی معلمان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علاوه بر انتشار اخبار تازه‌ای درباره طرح رتبه‌بندی معلمان، امروز گزارش‌هایی درباره تغییر قانون بیکاری، موانع کسب و کار‌های خلاقانه و تطبیق نیروی کار با تغییرات جدید انتشار یافت. همچنین در این روز اخباری درباره نرخ بیکاری جوانان، آغاز برداشت نیشکر در هفت تپه و برخورد یک دستگاه کامیون کشنده با اتوبوس حامل کارگران از دیگر مطالب منتشر شده در این روز بود.

 حقوق دی‌ماه معلمان براساس رتبه‌بندی جدید پرداخت می‌شود

 با تصویب و ابلاغ آیین‌نامه جدید برای رتبه‌بندی معلمان در ۱۷ آذرماه، حقوق دیماه معلمان بر مبنای رتبه‌بندی جدید پرداخت می‌شود.

 چرا رتبه‌بندی برای همکاران اداری و معلمان غیررسمی اجرا نمی‌شود؟

معلمان با انتقاد از اجرایی نشدن طرح رتبه‌بندی برای همکاران اداری خود می‌گویند: این طرح با ارتقای شغلی معلمان، همخوانی چندانی ندارد.

 به تغییر در "قانون بیمه بیکاری" خوش‌بین باشیم یا بدبین؟

یک مقام مسئول می‌گوید قرار است بیمه بیکاری اصلاح شود. این اصلاحات قرار است چه تغییراتی در قانون فعلی به وجود بیاورد و آیا اصلاحات به احقاق حقوق کارگران می‌انجامد یا مشکلات آنها را افزایش می‌دهد؟

 نوآوری در کسب و کار؛ از حرف تا عمل

همه می‌گویند باید خلاق و نوآور بود تا مشکل کسب و کار‌ها حل شود. حتی مسئولان مدعی هستند از طرح‌های خلاقانه حمایت می‌کنند، اما در عمل شاهد این هستیم که خلاقیت و نوآوری در کسب و کار‌های ایرانی جایگاه مناسبی ندارد.

 یک دهه دیگر نیمی از مشاغل امروزی نابود می‌شوند

نیروی کار ایران چقدر خود را با تحولات شتابان دنیای امروز تطبیق می‌دهد؟ بررسی‌ها مشخص می‌کند مشاغل مدام در حال از بین رفتن هستند و شغل‌های جدیدی جایگزین آنها می‌شوند اما نیروی کار فعلی و آینده ایران چقدر در متن این تحولات قرار دارند؟

 بیکاری جوانان ۲ برابر نرخ بیکاری

نرخ بیکاری جوانان همچنان بیش از دو برابر میانگین بیکار است.

 آغاز برداشت نی و تولید شکر در مجتمع کشت و صنعت هفت تپه

روابط عمومی مجتمع کشت و صنعت هفت تپه از آغاز برداشت نیشکر و از سرگیری تولید شکر در این مجتمع در پنجاه و نهمین سال متوالی خبر داد.

 مصدومیت ۱۹کارگر شهر صنعتی کاوه در اثر تصادف

 بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون کشنده با اتوبوس حامل کارگران در شهرک صنعتی کاوه ۱۹ نفر از سرنشینان اتوبوس مجروح شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز