خبرگزاری کار ایران

تسلیت کانون انجمن‌های صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی کشور در پی شهادت سردار سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۵۰۲۶

کانون انجمن‌های صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی سراسر کشور شهادت سردار قاسم سلیمانی و یاران و همراهانش به دست متجاوزان آمریکایی را به ملت ایران و رهبر انقلاب تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، پیام تسلیت کانون انجمن‌های صنفی کارگران و استادکاران ساختمانی سراسر کشور به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روح بلند سردار سرافراز اسلام قاسم سلیمانی آسمانی شد.

«شهادت راه مردان خداست»

این عبارت را سردار حاج قاسم سلیمانی همواره در گفته‌هایشان بیان می‌فرمودند و شهادت را آرزوی همیشگی خودشان می‌دانستند. حال ایشان به آرزوی خود رسید اما ملت ایران و جهان اسلام را داغدار کرد.

او که نامش آرام بخش قلوب مظلومان و ستمدیدگان در سرتاسر جهان بود و شرح رشادتش لرزه بر اندام ستمگران بالاخص شیطان بزرگ و نوکران جیره‌خوارش می‌افکند در سرتاسر منطقه ذکر جمیل سردار سترگ ولایت حاج قاسم سلیمانی تبلور آزادگی، شجاعت، مردانگی و غیرت بود مردان و زنان سوریه نام او را با افتخار بر زبان خود جاری می‌کردند کودکان عراقی حاج قاسم را ملجا و یاور خود می‌دانستند. سردار حاج قاسم که در دل جهان اسلام و ملت ایران جایی رفیع و استوار داشت موجب رسوایی سرکرده‌های شرور داعش و همه نیروهای متجاوز و بیگانه در منطقه شده بود. به همین دلیل نیروهای شیطانی تصمیم گرفتند که ایشان را به شهادت برسانند.

 نیروهای مقاومت و نیروی مقاومت در برابر استکبار و ظلم حالا تنومندتر خواهد شد زیرا خون بزرگمردانی به پای آن ریخته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز