خبرگزاری کار ایران

پرستاران:

آیا تا پایان سال بدهکاری وزارت بهداشت به پرستاران صفر می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۸۵۴۲۴۰

پرستاران می‌گویند اظهارات وزیر بهداشت که تا پایان سال همه‌‌ی معوقات پرستاران پرداخت می‌شود، چندان اطمینان‌بخش نیست.

جمعی از پرستاران در تماس با خبرنگار ایلنا، می‌گویند به راستی که سنگ بزرگ نشانه‌ی نزدن است!

این پرستاران با اشاره به اظهارات وزیر بهداشت در روز پرستار که گفته است تا پایان سال همه‌ی معوقات پرستاران در سراسر کشور پرداخت می‌شود، ادامه دادند: وزیر چند روز پیش با بخشنامه‌ای به کلیه‌ی دانشگاه‌ها آنها را مکلف به تسویه حساب معوقات کارانه‌ی سال ۹۷ و پرداخت مقداری از معوقات سال ۹۸ تا قبل از فرا رسیدن روز پرستار نموده بود که در عمل چنین اتفاقی تاکنون که روز پرستار به پایان رسیده، نیفتاده است.

آنها ادامه دادند: فراموش نمی‌کنیم که سَلَف ایشان (وزیر پیشین) نیز در سال ۹۶ و همزمان با روز پرستار قول به ۶ ماه رساندن معوقات پرستاری را داده بود که هیچ گاه محقق نشد و زمان این تاخیرها به ۱۴ و ۱۶ ماه هم رسیده است.

به گفته‌ی این پرستاران، ظاهرا در ایام بزرگداشت مقام پرستار در هر سال چنین جا افتاده که حرفی گفته شود تا عریضه خالی نباشد و قولی داده شود تا ذی نفعان و البته معترضان را به گونه‌ای خوش‌دل نمایند اما در نهایت، خبری از وفای به عهد نمی‌شود!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز