خبرگزاری کار ایران

دومین نوبت حمایت‌های معیشتی فردا در حساب سرپرستان خانوار‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۹۱۹

در حالی فردا شب دومین نوبت حمایت‌های معیشتی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود که هنوز تکلیف کسانی که به عدم دریافت این حمایت‌ها اعتراض کرده بودند، مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بنا به گفته‌های مسئولان فردا (۱۰ دی) دومین نوبت حمایت‌های معیشتی به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز می‌شود.

 به دنبال افزایش قیمت بنزین اعلام شد که افرادی که نیازمند حمایت هستند کمک‌هایی را دریافت می‌کنند. یارانه بنزین برای خانوار یک نفره ۵۵ هزار تومان، خانوار دو نفره ۱۰۳ هزارتومان، خانوار سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، خانوار چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و خانوار پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان بود که بر اساس اعلام رییس سازمان برنامه و بودجه در سه نوبت (۲۷ آبان، ۳۰ آبان و دوم آذرماه) واریز انجام شد. به دنبال این واریز‌ها اعتراضاتی مبنی بر این شکل گرفت که افرادی با وجود اینکه نیاز به حمایت‌های معیشتی دارند از دریافت آن محروم مانده‌اند. ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی با در نظر گرفتن یک سامانه پیامکی و متعاقب آن سایتی برای ثبت اعتراض از جاماندگان حمایت‌های معیشتی خواست تا اعتراض خود را ثبت کنند.

حسین میرزایی (سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان حمایت معیشتی) گفته است: در نهایت از مجموع شش میلیون و ۲۶۳ هزار و ۸۶۱ درخواست ثبت شده، سه میلیون و ۷۰ هزار و ۵۳۱ سرپرست خانوار بعد از ارسال درخواست از طریق کد دستوری  #۶۳۶۹* کد رهگیری دریافت کردند و با مراجعه به سایت حمایتی اجازه دسترسی به حساب‌های بانکی خود را داده‌اند.

او همچنین در اظهارنظری که هشتم دی امسال داشت، عنوان کرد: براساس هماهنگی با سازمان برنامه و بودجه، زمانی برای متقاضیانی که درخواستشان برای دریافت سبد حمایت معیشتی دولت تایید شده، اعلام می‌شود.

بنا به گفته محمدباقر نوبخت (رئیس سازمان برنامه و بودجه) از این به بعد روز دهم هر ماه مبلغ حمایت معیشتی و ۲۰ هر ماه یارانه نقدی خانوارها و قبل از سی ام هر ماه حقوق کارکنان دولت را پرداخت می‌شود.

در حالی فردا شب دومین نوبت بسته حمایت‌های معیشتی به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز می‌شود که به رغم ثبت اعتراض تعداد زیادی از جاماندگان این حمایت‌ها هنوز زمانی برای پرداخت‌ها به این افراد مشخص نشده است. مسئولان عنوان کرده‌اند در صورتی که فردی که واقعا مستحق بوده از بسته حمایت معیشتی جامانده باشد، بسته‌های ماه‌های قبل را نیز دریافت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز