خبرگزاری کار ایران

ادامه مشکلات در تهیه سیلندرهای گاز برای کشاورزان زاهدان

asdasd
کد خبر : ۸۵۲۵۶۸

تعهد برخی شرکت‌های گاز مبنی بر افزایش تعداد خودروهای توزیع سیلندر گاز در زاهدان هنوز محقق نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از کشاورزان زاهدان در سیستان از مشکلات مردم منطقه برای تامین سیلندر گاز جهت گرمایش و پخت و پز انتقاد کردند.

به گفته آنها؛ مردم این منطقه که به کشاورزی اشتغال دارند، نزدیک به یک ماه است که با شروع فصل سرما برای تامین سیلندرهای گاز دچار مشکل شده‌اند.

در برخی مناطق سیستان مردم مجبور هستند تا ۵ ساعت در صف‌های طولانی بایستند و از این جهت اشتغال مردم این منطقه نیز دچار اختلال شده است. توزیع سیلندر گاز در ساعاتی اتفاق می‌افتد که عملاً وقت کارگران و کشاورزان این منطقه را می‌گیرد.

به گفته این کشاورزان اخیراً نیسان‌ها را متوقف کرده و کار توزیع سیلندرهای گاز از طریق شرکت‌های پرسی گاز، ایران گاز و الیاس گاز اتفاق می‌افتد. هر کدام از این شرکت‌ها کمتر از ۵ خودروی حمل سیلندر دارند و هنوز خودروها افزایش نیافته است.

طبق اظهارات آنها؛ در پاره‌ای موارد دیده شده به علت عدم نظارت‌ها، سیلندرها با قیمت ۱۰ هزار تومان به مردم فروخته شده است درحالی که قیمت سیلندرهای گاز دولتی ۸ هزار تومان است.

مدیر شرکت پرسی و ایران گاز زاهدان در خصوص مشکلات توزیع گاز در زاهدان در مهر ماه گفته بود: روزانه بیش از صد و چهل تن گاز برای توزیع به سه ایستگاه فلکه امام رضا(ع)، زیباشهر و فلکه کارگر این شهر ارسال می‌شود و به صد هزار مشترک در زاهدان خدمات‌دهی می‌شود. در وضعیتی که گاز به موقع از پالایشگاه برسد در سریع‌ترین زمان توزیع می‌شود و اگر جایی صف ایجاد می‌شود بیشتر به خاطر دیر رسیدن خودروهای توزیع به ایستگاه است. برای حل این مشکل نیز قرار است که تعداد خودروهای ایستگاه از چهار به هشت خودرو افزایش یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز