خبرگزاری کار ایران

وعده استاندار کردستان برای پرداخت دستمزد کارگران شهرداری مریوان/ کارگران می‌گویند دیگر نان خالی هم در سفره نداریم!

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۵۷۱

استانداری کردستان وعده داده است طی روزهای آینده معوقات مزدی کارگران شهرداری مریوان پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران شهرداری مریوان مدتهاست که نسبت به تاخیر طولانی در پرداخت دستمزدهای خود انتقاد دارند؛ این کارگران هشت ماه است که حقوق نگرفته‌اند و از سال‌های 96 و 97 نیز معوقات مزدی پرداخت نشده دارند.

در روزهای گذشته، کارگران شهرداری مریوان که تعداد آنها چند صد نفر است، در اعتراض به وضعیت بسیار بد معیشتی، دست از کار کشیدند و از مسئولان درخواست کردند که صدای دادخواهی آنها را بشنوند؛ در پی آن، بیست نفر از این کارگران به نمایندگی از جانب همکاران خود از مریوان به سنندج رفتند و با استاندار کردستان دیدار کردند. استاندار به آنها قول داد به زودی و ظرف چند روز، معوقات مزدی کارگران پرداخت می‌شود.

کارگران شهرداری مریوان می‌گویند: بعد از وعده‌ی استاندار کردستان، به سر کار بازگشتیم و امیدواریم به این وعده عمل کنند.

این کارگران تاکید دارند که در شرایط اقتصادی فعلی، حتی اگر دستمزدها به موقع پرداخت شود، چرخ زندگی نمی‌گردد، حال چه برسد به اینکه کارگری هشت ماه تمام حقوق نگیرد؛ ما حتی نان خالی هم دیگر در سفره نداریم!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز