خبرگزاری کار ایران

کشاورز:

ضرورت خصوصی‌سازی امور در بخش کشاورزی/ کشاورزان باید درآمد پایدار داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۵۴۹

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: باید شرایطی را فراهم کنیم تا کشاورزان، تولید و درآمد پایدار داشته باشند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، «عباس کشاورز» در دیدار با تعدادی از اعضای هیئت مدیره سازمان مردم نهاد همبستگی کشاورزی ایران (هکا) بر ضرورت خصوصی‌سازی امور در بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود: تکرار مشکلات، مسئله‌ای را در بخش کشاورزی حل نمی‌کند بلکه باید پیشنهاد و راه‌حل ارائه کرد.

وی با بیان اینکه کشاورزان ایران در ردیف هوشمندترین افراد هستند، تصریح کرد: باید شرایطی را فراهم کنیم تا کشاورزان، تولید و درآمد پایدار داشته باشند.

سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: کشاورزی یک مقوله اقتصادی است و باید در کنار آن تحلیل اقتصادی ارائه شود.

وی با تاکید بر اینکه باید به سمت کشاورزی قراردادی حرکت کنیم، تاکید کرد: مدیران بخش کشاورزی لازم است با انجمن‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی ارتباط و تعامل موثر داشته باشند.

در این دیدار، رئیس هیئت مدیره سازمان مردم نهاد همبستگی کشاورزی ایران (هکا) اظهار داشت: باید زمینه حضور و مشارکت تشکل های بخش کشاورزی رد تصمیم‌گیری‌ها فراهم شود و وزارت جهاد کشاورزی انتقال دهنده نظر بخش تولید به هیئت دولت باشد.

الوندی اظهار امیدواری کرد که با حضور توانمند مهندس کشاورز در مسند وزارت جهاد کشاورزی، شاهد توسعه و تحول در بخش کشاورزی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز