خبرگزاری کار ایران

نامه سرگشاده کارگران پروژه ساخت باند دوم توره به بروجرد به رئیس بنیاد مستضعفان

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۷۴۸

جمعی از کارگران پروژه ساخت باند دوم توره به بروجرد که در ۷۶ ماه گذشته حقوقی دریافت نکرده‌اند، در نامه‌ای خطاب به رئیس بنیاد مستضعفان، خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در نامه کارگران ساخت باند دوم توره به بروجرد که از سوی ۴۰ کارگر این پروژه خطاب به پرویز فتاح نوشته و امضا شده است، آمده: باتوجه به اشتغال دست‌کم ۴۰کارگر در این پروژه عمرانی، خواستار اقدامی فوری برای رفع مشکلات موجود هستیم.

نویسندگان این نامه با یادآوری مشکلاتی که باعث شده این پروژه عمرانی به بهانه مشکلات مالی توان پرداخت به موقع حقوق کارگران را نداشته باشد، آورده‌اند: اینجانبان امضاکنندگان این نامه از پیمانکاران و کارگرانی هستیم که چندین سال برای پیمانکار پروژه از زیرمجموعه‌های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، واقع در پلیس راه تور در جوار روستای نهرمیان کار می‌کنیم ولی متاسفانه با این اوضاع بد اقتصادی تورم و گرانی در جامعه، کارفرما حاضر به پرداخت مطالبات مزدی و حقوقی ما کارگران نیست و همین امر باعث نارضایتی کارگران و خانواده‌های آنان شده است.

کارگران در بخش دیگری از نامه نوشته‌اند: کلیه کارگران شاغل در پروژه کارگاه پروژه راهسازی توره به بروجرد، به مدت ۷ ماه حقوق مربوط به سال ۹۸ و معوقات مزدی سال ۹۷ و همچنین سنوات و طلب مرخصی از سال ۹۴ تا هم‌اکنون را دریافت نکرده‌اند. کارفرمای شرکت پیمانکار نیز از ابتدای دی ماه کارگاه را تعطیل کرده و از ورود کارگران به آن ممانعت می‌کند.

آنها درباره مطالبات خود نیز نوشته‌اند: ما کارگران به وضعیت مشقت‌باری دچار شده‌ایم. تعدادی از همکاران برای تامین معاش خود مجبور به فروش اسباب اثاثیه منزل خود شده‌اند. متاسفانه تاکنون پیگیری‌های ما به نتیجه نرسیده است لذا از شما مقام مسئول خواهشمندیم در خصوص مشکلات ما که سالهاست با آن دست به گریبانیم، چاره‌اندیشی اساسی کنید.

آنها با بیان اینکه کارگران شاغل در این پروژه ولایت‌مدار و دوستدار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، در بخش پایانی نامه خود خواستار برآورده شدن همه مطالبات خود شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز