خبرگزاری کار ایران

مقیسه:

وثیقه مورد نیاز واحد‌های صنعتی کوچکِ پوشاک را تامین می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۶۲۵

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، گفت: در طرح ملی پوشاک درصدد هستیم برای شروع به کار واحد‌های صنفی در قالب تامین مالی پروژه‌ها، وثیقه مورد نیاز را تامین کنیم.

 به گزارش ایلنا به نقل از شاتا (پایگاه اطلاع رسانی تولید و تجارت) وابسته به وزارت صمت، «محمدحسین مقیسه» با بیان اینکه تامین مالی یکی از مشکلات مهم واحد‌های صنعتی کوچک است و تامین وثیقه برای دریافت تسهیلات بانکی مشکلی مضاعف آن‌هاست، گفت: در طرح ملی پوشاک درصدد هستیم برای شروع به کار واحد‌های صنفی در قالب تامین مالی پروژه‌ها، وثیقه مورد نیاز را تامین کنیم.

وی با اشاره به اینکه متولی این طرح بانک کشاورزی است، افزود: این وثیقه‌ها براساس قابلیت‌های طرح و براساس نظام بانکی به طرح‌های موجه و دارای قابلیت بازدهی مناسب اعطا خواهد شد.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک، گفت: برای اجرای این طرح ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۵ استان در نظر گرفته شده است که به واحد‌های روستایی مبلغی بین ۳ تا ۴ میلیارد تومان با بازپرداخت سود ترجیحی ۸ درصد پرداخت می‌شود.

مقیسه بیان کرد: خدمات صندوق ضمانت به شکل عام برای همه واحد‌های تولیدی است و چنانچه در صنف پوشاک طرحی مناسب ارائه شود می‌تواند برای دریافت ضمانت و امکانات درخواست دهد.

مدیرعامل صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری صنایع کوچک افزود: این طرح در قالب تفاهمنامه چندجانبه بین وزارت صمت، سازمان برنامه و بودجه مرکز و ۵ استان مورد نظر، بانک کشاورزی، استانداری‌های ۵ استان و انجمن صنعت پوشاک ایران اجرا می‌شود و تمامی آن‌ها از کم و کیف آن اطلاع دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز