خبرگزاری کار ایران

برگزاری کارگاه آموزشی بیمه اجتماعی برای کارکنان امور عشایر سمنان

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۱۷۳

در راستای تعامل با اداره کل امور عشایری استان سمنان، کارگاه آموزشی بیمه اجتماعی عشایر با حضور روسای ادارات شهرستان و مدیران عامل شرکت‎های امور عشایری، در محل دفتر مدیریت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان سمنان برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر، محمد فرزاد (مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان، کشاورزان و عشایر سمنان) در این کارگاه به ضرورت آموزش بیمه اجتماعی عشایر اشاره و تصریح کرد: داشتن اطلاعات کامل از قوانین بیمه و رفاه اجتماعی، به ما در رسیدن به هدف مشترک با امور عشایر که همان پوشش کامل بیمه اجتماعی عشایر است کمک می‌کند. 

 او ضمن ارائه مطالبی در خصوص مزایای عضویت و نحوه ثبت نام در صندوق بیمه، خواستار ارائه راهکار در خصوص نحوه جذب و اطلاع رسانی جامعه عشایر استان که تاکنون هیچ گونه سابقه بیمه اجتماعی ندارند، شد.

رئیس اداره امور عشایری شهرستان سمنان و سرخه نیز در این کارگاه آموزشی پیشنهاد داد با ارائه اطلاعات آماری جامعه عشایر ساکن استان سمنان، وضعیت بیمه پردازی آنان در صندوق بیمه استعلام گرفته شود و با مشخص شدن افرادی که فاقد هر گونه بیمه اجتماعی هستند، با همکاری امور عشایر و صندوق بیمه، نسبت به تشکیل کلاس آموزشی و توجیه این افراد اقدام شود تا بتوان برای تحت پوشش قرارگرفتن این افراد برنامه‌ریزی بهتری داشت.

تشکیل جلسه آموزشی برای افراد عشایر و ارائه درخواست دریافت امتیاز کارگزاری صندوق بیمه، توسط شرکت امور عشایر کلاته رودبار، از پیشنهادات رئیس اداره امور عشایری شهرستان دامغان در این جلسه بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز