خبرگزاری کار ایران

زارع:

تمام تلاش‌مان بر این است که دستمزد ۷۰۰ کارگر شهرداری بجنورد به موقع پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۶۵۶

شهردار بجنورد گفت: در مجموعه شهرداری بجنورد 700 نفر کارگر مشغول به کار هستند و تمام تلاش‌مان بر این است تا دستمزد این عزیزان را به موقع پرداخت نماییم.

به گزارش ایلنا، هادی زارع در دیدار با مدیران سازمان تامین اجتماعی خراسان شمالی، گفت: از همکاری و مساعدهای اداره کل تامین اجتماعی این استان سپاسگزاریم.

وی به تعامل دوسویه شهرداری و اداره کل تامین اجتماعی استان خراسان شمالی اشاره کرد و گفت: رفع مسائل و مشکلات شهری نیازمند عزم راسخ تمامی دستگاههای اجرایی است.

در ادامه مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی مجموع مطالبات سازمان تامین اجتماعی از شهرداری بجنورد را بیش از 400 میلیارد ریال اعلام کرد.

محمدعلی عباس زاده وحید افزود: حق بیمه جاری ماهیانه کارگران و کارکنان شهرداری بجنورد رقمی بالغ بر 11 میلیارد و 300 میلیون ریال است .

وی گفت: علیرغم وجود این میزان از معوقات شهرداری بجنورد، اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی در ارائه خدمات، تعهدات و حمایت‌های قانونی خود به بازنشستگان و بیمه‌شدگان شهرداری بجنورد هیچ گونه تاخیر و تعلل و کوتاهی نکرده است.

عباس زاده وحید، اظهار داشت: اداره کل تامین اجتماعی خراسان شمالی بنا را بر تعامل دوسویه و اصل همکاری و مشورت گذارده و در این راستا منافع کارگران زحمتکش را اولویت قرار داده است.
وی افزود:به همین دلیل تاکنون در ارائه خدمات بیمه ای و درمانی به کارگران شهرداری بجنورد هیچ گونه تاخیری ایجاد نشده است.

مدیر کل تامین اجتماعی خراسان شمالی ادامه داد: امیدواریم با مدیریت جدید شهرداری بجنورد، برنامه ریزی و اداره شهرداری به سوی تعامل بیشتر با سازمان تامین اجتماعی هدایت و پرداخت مطالبات سازمان تامین اجتماعی از شهرداری بجنورد تعیین تکلیف شود.

عباس زاده ادامه داد: در زمینه تعیین تکلیف مطالبات این سازمان، آماده هر گونه پیگیری و تعاملی هستیم و امیدواریم با تفاهم و تعامل، درجهت حل مسائل و مشکلات موجود به نتایج مثبت برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز