خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی سامانه وصول تعرفه ورزش کارگران

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۴۶۰

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از راه اندازی سامانه وصول تعرفه ورزش کارگران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ابراهیم صادقی‌فر گفت: در راستای دستورات وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور شفاف سازی، برای نخستین بار در کشور «سامانه وصول تعرفه ورزش کارگران» در سایت این وزارتخانه اجرا و پیاده سازی شد.

او با بیان این که این سامانه مطابق «ماده ۱۵۴ قانون کار و آیین نامه اجرایی آن» و «ماده ۷۸ قانون وصول برخی از درآمد‌های دولت و مصرف آن در موارد معین» است، افزود: سامانه وصول تعرفه ورزش کارگران طی جلسات کارشناسی متعدد توسط اداره کل امور ورزشی به طور جامع طراحی و در حال حاضر روی سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیاده سازی شده است که در آینده  نزدیک از آن  بهره‌برداری می‌شود.

معاون وزیر کار تصریح کرد: از طریق این سامانه این قابلیت به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها داده می‌شود که امکان گزارش‌گیری برخط و لحظه‌ای میزان عملکرد درآمدی خود را به تفکیک شهرستان های تابعه داشته باشند.

صادقی‌فر با اشاره به اینکه کارفرمایان سراسر کشور پیش از راه‌اندازی این سامانه به صورت حضوری به ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها مراجعه می‌کردند، خاطرنشان کرد: بر اساس رویکرد شفاف سازی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این سامانه از این پس با قابلیت اتصال مستقیم به خزانه کل کشور، دیگر نیازی به مراجعه حضوری نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز