خبرگزاری کار ایران

انتقاد تاکسیرانان کد ۸ مریوان از ترافیک و کاسبیِ کساد

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۳۶۴

تاکسیرانان کد 8 مریوان در نامه‌ای خطاب به ریاست سازمان تاکسیرانی این شهر، خواستار حل معضلات شغلی خود شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمعی از تاکسیرانان کد مریوان در نامه‌ای خطاب به ریاست سازمان تاکسیرانی این شهر که رونوشت آن نیز برای فرمانداری و دیگر ارگان‌های ذیربط ارسال شده، خواستار حل مشکلات خود شدند.

در این نامه آمده است: احتراما همانگونه که مستحضر هستید با وجود تلاش‌های زیاد و چند ساله تعداد 30 دستگاه از تاکسی‌های کد8 محله‌های سردوشی و ترمینال قدیم از خدمات‌رسانی به حمل و نقل شهری و خدمت به شهروندان مریوانی محروم هستند و اهالی محله‌های میدان معلم، سروشی‌ها، محله میدان بار، ترمینال قدیم و شهرک زاگرس، از خدمات محروم هستند. با وجود اصلاح قیمت بنزین و هزینه‌های زیاد دولت، همچنان برای حل معضل ترافیک در این شهر هیچ اقدامی همگام با سیاست‌های دولت صورت نگرفته است و همچنان ترافیک در ساعات شلوغ، خیابان‌ها و میدان‌های این شهر توریستی را به پارکینگی از ماشین‌های متوقف شده تبدیل کرده که اصلا با شعارهای دولت و مسئولین محلی مطابقت ندارد.

در ادامه نامه می‌خوانیم: لذا ما صاحبان و رانندگان تاکسی‌های کد8  استدعا داریم جلسه‌ای با حضور تمامی ارگان‌های مربوطه و نمایندگان تاکسی‌های سطح شهر، جهت حل معضل و اصلاح مسیرهای تردد تاکسی برگزار نمایید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز