خبرگزاری کار ایران

شاه‌بندری قوچانی:

برخی روستائیان حتی دسترسی به تلویزیون ندارند/معرفی خدمات صندوق بیمه اجتماعی در برخی روستاها سخت است

asdasd
کد خبر : ۸۴۸۲۴۸

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهار محال و بختیاری توانسته است، با وجود مشکلاتی که سر راه جذب افراد در صندوق وجود داشته، رتبه اول را در این زمینه کسب کند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، جعفر شاه‌بندری قوچانی (مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری) با بیان اینکه ۳۲ هزار نفر در این استان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند، گفت: با وجود مشکلاتی که سر راه جذب افراد در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر در استان ما وجود دارد، توانسته‌ایم رتبه اول در زمینه جذب افراد تحت پوشش و رتبه دوم در زمینه تمدید بیمه‌ها را به دست بیاوریم.

او ادامه داد: چهارمحال و محال و بختیاری هم استانی کشاورزی است و هم استانی است که جمعیت بالای عشایری دارد. در بحث عشایر ما نتوانسته‌ایم آمار قابل ملاحظه جذب داشته باشیم، چرا که وقتی این بیمه در سال ۸۴ آغاز به کار کرد، عشایر در مناطق گرمسیر بوده و عمدتا از طرف استان‌هایی مانند خوزستان جذب صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر شدند.

شاه‌بندری قوچانی با بیان اینکه در استان چهار محال و بختیاری روستاهای صعب‌العبور و دور از دسترس وجود دارد، عنوان کرد: با وجود این توانسته‌اید، خدمات خود را معرفی کنیم و تعداد قابل ملاحظه‌ایاز روستاییان را تحت پوشش قرار دهیم. مشکل ما این است که در مواردی برخی روستاییان از امکانات ناچیز ارتباطی برخوردار هستند و حتی دسترسی به تلویزیون ندارند. معرفی خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر به این افراد سخت است. از طرف دیگر برخی از روستاییان هم تمکن مالی ندارند.

او با بیان اینکه در مجموع توانسته‌ایم فعالیت مناسبی داشته باشیم، گفت: با پرداخت تسهیلات اشتغال روستاییان و عشایر توانستیم، بسیاری از تسهیلات گیرندگان را مجاب به ثبت نام در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کنیم و از این نظر جذب مناسبی داشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز