خبرگزاری کار ایران

فردا نمایندگان شورای اسلامی کار هپکو با رئیس سازمان خصوصی‌سازی دیدار می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۷۹۵

فردا نمایندگان شورای اسلامی کار هپکو با رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مورد مشکلات این واحد تولیدی دیدار می کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اعضای شورای اسلامی کار شرکت تولید تجهیزات سنگین هپکو فردا، ۲۷ آذر ماه با رئیس سازمان خصوصی‌سازی دیدار می‌کنند.

ابوالفضل رنجبر (نایب رئیس شورای اسلامی کار هپکو) گفت: از آنجایی که سهام هپکو به نام سازمان خصوصی‌سازی است، ادامه بلاتکلیفی وضعیت سهامداری هپکو و عدم تعیین تکلیف در خصوص هیئت مدیره هلدینگ هپکو موجب شد تا همه اعضای شورای اسلامی کار برای پیگیری‌ها به سازمان خصوصی‌سازی مراجعه کنیم.

او افزود: پس از پیگیری‌های شورای اسلامی کار و تنش‌های پیش آمده در سازمان خصوصی‌سازی، در ساعت ۱۷ به دفتر مرکزی مراجعه کردیم. روز گذشته به ما اعلام شد که رئیس سازمان خصوصی‌سازی فرصتی برای دیدار با کارگران ندارد. در عین حال با وجود پیگیری‌ها بنا شد تا فردا ساعت ۸:۳۰ با آقای صالح رئیس سازمان خصوصی‌سازی دیدار کنیم.

رنجبر با بیان اینکه کارگران همچنین خواستار دیدار با استاندار استان مرکزی هستند، نیز گفت: مهم‌ترین خواسته کارگران هپکو تعیین تکلیف سهامداری هپکو و راه‌اندازی تولید است. متاسفانه طبق آنچه در اطلاعیه‌های بورس آمد، هپکو دولتی نشد بلکه به عهده سازمان خصوصی‌سازی گذاشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز