خبرگزاری کار ایران

ربیعی:

باید برای معیشت و احساس نابرابری تحلیل ارائه کرد/ انتقال دریانوردان سانچی به جزیره‌ای در چین درست نیست/ دو میلیون نفر اجازه دادند دارایی‌هایشان بررسی شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۴۶۴

سخنگوی دولت، گفت: مسئله معیشت، اشتغال، حاشیه‌نشینی و احساس نابرابری همچنین فقدان توسعه دیرین و تحریم از جمله مشکلاتی است که باید برای سال آتی درباره آنان تحلیل ارائه داد.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی در جریان نشست امروز خود در توضیح طرح معیشت خانوار گفت: طرح معیشتی با طرح یارانه متفاوت است. شش میلیون و خرده‌ای در این طرح ثبت نام کردند که بیش از دو میلیون نفر اجازه دادند دارایی‌هایشان بررسی شود. قطعا بررسی می شود و افرادی که مشمول شوند به آن ها طرح معیشتی داده خواهد شد.

 وی اعلام کرد که مسئله معیشت، اشتغال، حاشیه نشینی و احساس نابرابری همچنین فقدان توسعه دیرین و تحریم از جمله مشکلاتی است که باید برای سال آتی درباره آنان تحلیل ارائه داد.

ربیعی سپس در ارتباط با نحوه اطلاع رسانی طرح سهمیه بندی  بنزین گفت: دوستان رسانهای ما زرنگی ژورنالیستی در ارتباط با گفتههای اخیر آقای واعظی داشتند. شورای امنیت کشور موضوع اطلاع رسانی این طرح را مشخص کرده بود. آقای واعظی می‌خواستند از صدا و سیما تشکر کنند،  آنها هم زحمت خود را کشیدند. در زمان بحران و پس از بحران مسئولیت‌ها را می‌خواهند به عهده نگیرند. منظور رییس دفتر رییس جمهور این بوده که ما خودمان این موضوع را هم بر عهده می‌گیریم، اما مسئولیت اصلی آن کاملا مشخص است که با چه کسی بوده است.

تمام سرنشینان سانچی فوت کرده اند

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که تاچه اندازه ادعای زنده بودن سرنشینان کشتی سانچی صحت دارد، گفت: شنیده‌ام که به محاکم آمریکایی رفتند. دی ماه ۹۶ این نفت کشی تصادف کرد و در آب های چین غرق شد. آنها ظرف چند ثانیه با استشمام گازهای سمی فوت کردند. چند پیکری هم که باقی ماند برای این بود که در آن سانحه روی کشتی بودند. صداهای ضبط شده در جعبه سیاه ضبط شد. یا حسین هایشان ضبط شد. سه دقیقه هم بیش تر نیست. از صدای اعلام خطر کاپیتان تا یا حسین‌ها فاصله کمی است که در جعبه سیاه باقی ماند. پاناما و  چین این موضوع را بررسی کردند. گزارش‌های خود را اعلام کردند. گزارش اولیه درست بود. طبیعی است که بسیاری از افراد این موضوع را نخواهند بپذیرند. شواهدی که اعلام می‌کنند که تلفن‌هایی بود را وزارت اطلاعات بررسی کرد. چرا باید جمهوری اسلامی شهروندان خود را ببرد پنهان کند. بیش تر حرف زدن در این باره نمک پاشیدن روی زخم است. ایران اینترنشنال و امثال آن وضعیتشان مشخص است. این رسانهها مشخص است چرا این موضوع را پیگیری می کنند، این موضوع که سرنشینان سانچی را بردند در جزیره ای در چین درست نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز