خبرگزاری کار ایران

سامری:

تحقق عدالت اجتماعی با تأمین اجتماعی میسر می‌شود/ امیدواریم شاهد بهبود وضعیت منابع سازمان باشیم

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۲۴۹

نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدواریم شاهد بهبود وضعیت منابع سازمان باشیم و به دنبال آن بهبود وضعیت تأمین اجتماعی، مطلوبیت شرایط ذینفعان را نیز بدنبال خواهد داشت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، «عبدالله سامری» نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه تحقق عدالت اجتماعی با تأمین اجتماعی میسر می‌شود، گفت: در مبانی تفکر اسلامی نیز همواره بر تأمین اجتماعی تأکید و آن را حق مسلم یکایک افراد برشمرده و از این رو ما مکلف هستیم تا نسبت به دوام و بقای این سازمان اهتمام ورزیم.

 سامری گفت: شهرستان خرمشهر بیش از هر زمان دیگری نیازمند مساعدت و نگاه ویژه از سوی سازمان تأمین اجتماعی است و این سازمان می تواند یکی از محوری ترین اصول توسعه پایدار در این شهرستان باشد.

سیدمحمد مرعشی (مدیرکل تأمین اجتماعی خوزستان) نیز در این دیدار با تشریح اهم فعالیت‌های تأمین اجتماعی استان، به اجرای طرح خدمات الکترونیک اشاره و تصریح کرد : در راستای ارائه خدمات غیرحضوری و گسترش نظام آی تی شعب تیپ 2 تا 5 اجرای پرونده الکترونیک را با جدیت دنبال کرده اند و این طرح در حال اتمام است.

وی با اعلام اینکه بیش از 62 درصد مردم خوزستان تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند، افزود: امیدواریم شاهد بهبود وضعیت منابع سازمان باشیم و به تبع آن بهبود وضعیت تأمین اجتماعی، مطلوبیت شرایط ذینفعان را نیز بدنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز