خبرگزاری کار ایران

با شرکت در فراخوان تامین اجتماعی شانس خود را برای کسب مناصب این سازمان امتحان کنید

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۲۴۶

مدیرکل دفتر نظارت و ارزشیابی معاونت امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی گفت: از همکاران سازمان در سراسر کشور دعوت می‌کنم که با شرکت در طرح فراخوان مدیران آینده دانش تخصصی و سازمانی خود را محک بزنند.

 به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی‌اکبر ربیع‌زاده اظهار داشت: از تمامی همکاران از جمله بانوان و جوانان و همکاران بخش درمان  اعم از پزشک و غیر پزشک دعوت می‌کنیم که در این سامانه ثبت نام کنند.

او افزود: دکتر سالاری از اولین روزهای تصدی مدیریت سازمان تامین اجتماعی بر انتصاب مدیران این سازمان از طریق صدور فراخوان و دعوت از تمامی همکاران واجد شرایط برای شرکت در یک فرآیند شفاف در امر انتصاب تأکید داشته اند.

ربیع‌زاده با بیان اینکه در ادارات کل و مدیریت درمان تأمین اجتماعی در هر استان ۱۱ پست مدیریتی وجود دارد که انتصاب آنها با تایید مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی انجام می‌شود، افزود: بر اساس تصمیم مدیریت سازمان انتصاب در این سمت‌ها منحصرا از طریق فراخوان مدیران آینده انجام می‌شود.

او افزود: در ادارات کل تأمین اجتماعی انتصاب در پست‌های مدیر کل، معاونین بیمه‌ای و اداری مالی مدیران کل استانی و روسای شعب ممتاز و تیپ یک از طریق فراخوان مدیران آینده انجام می‌شود. در مدیریت‌های درمان استانها نیز پست‌های مدیر درمان، معاونین اداری مالی و درمان، ریاست دفتر اسناد پزشکی و ریاست بیمارستان‌ها و دی‌کلینیک‌ها از طریق این فراخوان انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر نظارت و ارزشیابی معاونت امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی ثبت نام در این فراخوان را تنها از طریق سامانه اینترنتی طراحی شده قابل انجام دانست و گفت: این سامانه از ۲۹ مرداد لغایت ۲۷ شهریور در دسترس کارکنان سازمان قرار گرفت.

ربیع‌زاده با بیان اینکه این سامانه با همکاری دفتر فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی از روز ۱۹ آذر بار دیگر در دسترس همکاران قرار گرفته و تا ۲۹ آذر نیز امکان ثبت نام وجود دارد، تأکید کرد: مهلت ثبت‌نام در این سامانه قابل تمدید نیست چرا که مقدمات کار برای برگزاری آزمون توسط سازمان سنجش انجام شده و تاریخ آزمون نیز تعیین شده است بنابراین از همکاران دعوت می‌کنیم که در مهلت باقی‌مانده ثبت نام کنند.

او با بیان اینکه تا کنون ۶۲۵۸ نفر در سامانه مدیران آینده ثبت نام کرده‌اند، گفت: یکی از مسائل مهمی که با بررسی آمار همکارانی که در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند برای ما روشن شد این است که با وجودی که تعداد کارکنان بخش درمان تأمین اجتماعی حدود سه برابر تعداد همکاران بخش بیمه‌ای است، اما تعداد همکاران بخش درمان که در این فراخوان شرکت کردند کمتر از همکاران بخش بیمه‌ای است.

ربیع‌زاده ادامه داد: با توجه به اینکه به صورت سنتی همکاران پزشک در سازمان تامین اجتماعی در پست‌های مدیریتی شش گانه حوزه درمان منصوب می‌شده‌اند، ارزیابی ما این است که سایر همکاران بخش درمان امید چندانی برای تصدی مسئولیت مدیریتی نداشته‌اند و بر همین اساس استقبال کمتری از این فراخوان را در بخش درمان شاهد هستیم.

مدیرکل دفتر نظارت و ارزشیابی معاونت امور استان‌های سازمان تامین اجتماعی تأکید کرد: توجه جدی بر اصل شایسته گزینی مورد تاکید مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد و از تمامی همکارانی که خود را واجد شرایط تصدی مسئولیت می‌دانند دعوت می‌کنیم که در فرصت باقی‌مانده به سامانه مدیران آینده ثبت نام کنند.

ربیع زاده تاکید کرد: از تمامی همکاران از جمله بانوان و جوانان و همکاران بخش درمان  اعم از پزشک و غیر پزشک دعوت می‌کنیم که در این سامانه ثبت نام کنند.

ربیع زاده در ادامه به تشریح روند اجرایی طرح شناسائی مدیران آینده پرداخت و گفت: پس از ثبت نام همکاران در این سامانه فرآیند بررسی صلاحیت‌های عمومی آنان توسط بخش اداری سازمان تامین اجتماعی آغاز می‌شود. در این فرآیند اطلاعاتی که همکاران در سامانه وارد کرده‌اند با پرونده پرسنلی آنان تطبیق داده می‌شود و پس از تأیید این اطلاعات مجوز شرکت در آزمون کتبی برای همکاران صادر می‌شود.

او افزود: آزمون کتبی طرح شناسائی مدیران آینده سازمان تأمین اجتماعی در تاریخ ۲۷ دی توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود. منابع سوالات این آزمون توسط سازمان تامین اجتماعی در اختیار سازمان سنجش قرار می‌گیرد و در آینده نزدیک و پس از ثبت نام متقاضیان این منابع برای مطالعه در اختیار همکاران نیز قرار خواهد گرفت.

ربیع زاده گفت: همکارانی که در آزمون کتبی حد نصاب نمرات آزمون را کسب کنند در کارگروهی توانمندی آنها بررسی می‌شود و در مرحله بعد به کانون‌های ارزیابی برون سازمانی معرفی خواهند شد. ارزیابی تعیین میزان توانمندی متقاضیان برای تصدی پست‌های مدیریتی توسط مرجعی مستقل و تخصصی انجام خواهد شد.

او با بیان اینکه نتایج نهایی این ارزیابی به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ارائه می‌شود، گفت: بانک اطلاعاتی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی به زودی شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز