خبرگزاری کار ایران

سالاری:

از همکاران واجد شرایط دعوت می‌کنم که در سامانه مدیران آینده ثبت‌نام کنند

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۳۰۴

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، گفت: سامانه مدیران آینده بار دیگر فعال شده است و از تمامی همکارانی که خود را واجد شرایط تصدی مسئولیت مدیریتی می‌دانند در تمامی واحدهای ستادی و اجرایی؛ بیمه‌ای و درمانی دعوت می‌کنم که در این سامانه ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، «مصطفی سالاری»  اظهار داشت: در اجرای طرح مدیران آینده سازمان بسیار جدی هستیم و به همکاران سراسر کشور تأکید می‌کنم که برای تصدی 11 پست مدیریتی اگر خودشان را مناسب می‌دانند، در سامانه مربوطه ثبت نام کنند  و اگر همکاری شخص دیگری را نیز شایسته می‌داند برای دیگران هم می‌توانند ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه سازوکار شفاف و کارآمدی برای بررسی عادلانه شرایط همکاران متقاضی طراحی شده است، گفت: وضعیت همکاران متقاضی در مراحل مختلف بررسی می‌شود و شرایط انطباق آنان برای انتصاب مورد توجه قرار می‌گیرد.

سالاری ادامه داد: درباره سوابق و تجربیات خدمت همکاران سخت گیری نمی‌شود تا به صورت حداکثری ثبت‌نام صورت گیرد و اجازه دهیم که همکاران با سابقه کاری کمتر هم بتوانند برای پست‌های مدیریتی داوطلب شوند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه‌های تخصصی برای همکاران متقاضی تصدی سمت‌های مدیریتی خبر داد و گفت: به منظور ایجاد شرایط عادلانه در بین متقاضیان، آزمون کتبی توسط سازمان سنجش و مصاحبه‌های تخصصی توسط سازمان مدیریت صنعتی انجام می‌شود و سازمان تأمین اجتماعی در این دو مرحله مداخله‌ای نخواهد داشت.

سالاری هدف از اجرای این طرح را شناسایی توانمندترین کارکنان سازمان تأمین اجتماعی برای تصدی مسئولیت دانست و اظهار داشت: همکارانی که از این مراحل عبور کنند در سبد مدیریتی سازمان قرار می‌گیرند و ما با تکمیل این طرح در هر کدام از پست‌های مدیریتی 11 گانه‌ای که اعلام کرده‌ایم افراد واجد شرایطی برای انتصاب خواهیم داشت.

وی ادامه داد: این سبد مدیریتی مربوط به پست‌های 11 گانه در سراسر کشور خواهد بود و انتصابات از بین افراد واجد شرایط فارغ از اینکه مربوط به کدام استان باشند، صورت می‌گیرد. به هیچ وجه کسی که در این سبد نباشد برای این سمت‌ها منصوب نخواهد شد.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با یادآوری اینکه سامانه اینترنتی مربوط به اجرای این طرح در گذشته به مدت حدود یک ماه فعال بوده و بیش از 6000 نفر در آن ثبت نام کردند، گفت: پیش از برگزاری آزمون و برای اینکه نیاز به تکرار این فرآیند در آینده نزدیک نباشد، این سامانه بار دیگر فعال شده است و تا 29 آذرماه فرصت برای ثبت نام همکاران وجود دارد.

سالاری بار دیگر تأکید کرد: هر کسی شایستگی دارد ثبت نام کند و اگر لازم است سایر همکاران را نیز ثبت نام کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز