خبرگزاری کار ایران

توضیح وزارت کار به خبری درمورد جاماندگان از کمک‌های معیشتی

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۱۶۷

به دنبال درج خبری در ایلنا با عنوان «همه یارانه‌نگیرها! چرا کارگران و بازنشستگان از قطار حمایت معیشتی جا ماندند؟» روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جوابیه‌ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در توضیح وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ایلنا در خصوص خبری با عنوان «همه یارانه‌نگیرها! چرا کارگران و بازنشستگان از قطار حمایت معیشتی جا ماندند؟» آمده است: به آگاهی می‌رساند دولت از همان ابتدا سازوکارطرح «حمایت معیشتی» را در اطلاعیه‌ها و گفت‌وگوهای رسانه‌ای به طور شفاف اعلام کرد.

همچنین شاخص‌های خانوارهایی که مشمول طرح حمایت معیشتی نمی‌شوند نیز دراطلاعیه شماره 4 اعلام شده است صرف گفت‌وگو با تعدادی از افرادی که ادعا می‌کنند بسته حمایت معیشتی را دریافت نکرده‌اند، نمی‌تواند مبنای درج تیتر گزارشی این گونه باشد که در آن القا شده کارگران و بازنشستگان از قطار «حمایت معیشتی» جاماندند.

ضمن توجه به این مهم در امر اطلاع‌رسانی، بدیهی است ذکر آمار و ارقام بدون منبع مشخص و موثق، جز سردرگمی و دلسردی در جامعه آن هم در میان قشر زحمتکش کارگران، حاصلی ندارد. لذا ضرورت دارد آن رسانه محترم نیز در درج اخباری از این دست دقت و تامل بیشتری مصرف دارد همچنین ضروری است مشخص شود آمار و ارقام اعلامی در خبر بر مبنای چه مستندات و منابعی ارائه شده است تا در صورت متقن و مستدل بودن رسیدگی‌های لازم در این خصوص به عمل آید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز