خبرگزاری کار ایران

۲۰ آذر؛ آخرین فرصت جاماندگان حمایت معیشتی

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۰۹۴

فردا آخرین فرصت اعتراض جاماندگان حمایت معیشتی است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، متعاقب گران شدن قیمت بنزین دولت اعلام کرد که به شهروندانی که استحقاق دریافت کمک دارند، ماهانه مبلغی از محل درآمد‌های ناشی از افزایش نرخ بنزین پرداخت می‌کند.

به این ترتیب، مقرر شد برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز شود.

در ٱبان و آذر امسال در سه مرحله مبالغی به عنوان حمایت معیشتی به حساب سرپرستان خانوار‌ها واریز شد. در این بین اخبار متعددی در این باره منتشر شده که تعداد قابل توجهی از افراد به رغم اینکه مستحق دریافت حمایت‌های معیشتی هستند، این حمایت‌ها را دریافت نکرده‌اند.

 دوم آذر امسال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که جاماندگان از حمایت‌های معیشتی به سامانه #۶۳۶۹* پیامک بدهند و کد رهگیری برای ثبت اعتراض دریافت کنند. ۱۲ آذر فرصت پیامک دادن به سامانه وزارت رفاه به پایان رسید و به دنبال آن اعلام شد که جاماندگان حمایت‌های معیشتی تا بیستم این ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت  Hemayat.mcls.gov.ir  اعتراض خود را ثبت کنند. این فرصت فردا به پایان می‌رسد و آنطور که مسئولان اعلام کرده‌اند قرار نیست تمدید شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز