خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

استفاده از ظرفیت شوراهای روستایی برای معرفی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۴۰۷

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خوزستان همکاری با دهیاران و شورا‌های روستایی را راهکار معرفی خدمات این صندوق به جامعه هدف دانست.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین جعفر خادم عنوان کرد: هر چند بیش از ۸۰ هزار خانوار در خوزستان تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستند و این رقم به نسبت برخی استان‌ها بالاست، اما باتوجه به اینکه خوزستان استانی است که افراد زیادی در آن به کشاورزی مشغول هستند، می‌توان افراد بیشتری را تحت پوشش قرار داد.

او ادامه داد: برخی بررسی‌ها نشان می‌دهد جامعه هدف ما حدود ۳۲۰ هزار خانوار است که تنها یک چهارم آنها را تحت پوشش قرار داده‌ایم.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خوزستان با بیان اینکه برخی از افراد تمکن مالی برای پرداخت حق بیمه را ندارند، گفت: درصد بالایی از افرادی که تحت پوشش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر قرار نگرفته‌اند با خدمات این صندوق آشنا نیستند.

او ادامه داد: با تشکیل ستاد راهبردی در استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها به دنبال معرفی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر هستیم. معتقدیم دهیاران و شوراهای روستایی ظرفیت زیادی برای معرفی صندوق دارند، بنابراین یکی از برنامه‌های ما فعال کردن این گروه‌ها برای معرفی خدمات صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز