خبرگزاری کار ایران

کارگران شهرداری مریوان: بدون چکمه و بادگیر و بدون دستمزد کار می‌کنیم/ شهرداری: پول نداریم!

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۷۱۴

کارگران شهرداری مریوان بیش از پنج ماه معوقات مزدی دارند؛ این درحالیست که شهرداری مریوان، مشکلات نقدینگی را دلیل اصلی این شرایط می‌داند.

کارگران شهرداری مریوان در تماس با خبرنگار ایلنا، از ادامه تاخیر در پرداخت معوقات مزدی خود خبر دادند.

این کارگران که تعداد آنها حدود صد نفر است، بیش از پنج ماه است که دستمزد نگرفته‌اند؛ در ضمن دستمزد ماه‌های قبل‌تر هم به صورت علی‌الحساب و ناقص به آنها پرداخت شده است.

این کارگران علاوه بر نگرفتن دستمزد، معوقات مزدی دیگری نیز طلبکارند؛ آنها اضافه‌کاری سال‌های 96، 97 و همچنین 98 را هنوز نگرفته‌اند و مشخص نیست چه زمانی این مطالبات پرداخت می‌شود.

کارگران همچنین می‌گویند: فصل سرما شروع شده اما شهرداری هنوز برای پاکبانان، چکمه و بادگیر تهیه نکرده است؛ ما بدون چکمه در گل و باران، کار نظافت و تمیزکاری شهر را انجام می‌دهیم.

انتقادات کارگران به شرایط وخیم اقتصادی در حالی صورت می‌گیرد که شهرداری مریوان، مشکلات مالی و کمبود نقدینگی را دلیل اصلی شرایط می‌داند؛ مجموعه شهرداری معتقد است بخش بزرگی از مشکلات فعلی، نتیجه سوءمدیریت مدیران قبلی شهرداری است.

آنها بارها تاکید کرده‌اند به محض حل شدن مشکلات و تامین نقدینگی، معوقات کارگران پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز