خبرگزاری کار ایران

مصاحب:

۱۳۷ برنامه عمل حمایتی از خوشه‌های خاتمه یافته کسب و کار به انجام رسید

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۲۷۵

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: در هشت ماهه امسال ۱۳۷ برنامه عمل حمایتی از خوشه‌های خاتمه یافته کسب و کار در کشور به انجام رسیده است.

به گزارش ایلنا به نقل از شاتا، اصغر مصاحب با بیان این مطلب، افزود: در هشت ماهه امسال کار امکان‌سنجی توسعه 9 خوشه کسب و کار خاتمه یافته و امکان‌سنجی توسعه 10 خوشه دیگر در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه کار توسعه 32 پروژه خوشه ای کسب و کار در هشت ماهه امسال در دست اجرا است، تصریح کرد: از این تعداد، 11 خوشه کسب و کار در مرحله مطالعه شناختی، 27 خوشه کسب و کار در مرحله پیاده سازی و 4 خوشه دیگر نیز در مرحله خاتمه و خروج عامل است.

معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در ادامه بیان کرد: به‌روز‌رسانی مطالعه فراگیر خوشه‌های کسب و کار در استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، قزوین و خوزستان انجام شده است.

مصاحب در خصوص پروژه‌های توسعه خوشه‌ای که در مرحله مطالعه شناختی هستند، نیز اضافه کرد: این پروژه‌های توسعه خوشه‌ای شامل نخود ممقان، مبلمان مرند، فرش و تابلو فرش، فرش نایین، چاقوی زنجان، فرش سمنان، گیاهان دارویی فارس، شیرینی سنتی قزوین، فرش کردستان، محصولات گلخانه‌ای کهگیلویه و بویراحمد و گل و گیاه محلات هستند.

وی در پایان گفت: در ۸ ماهه امسال ۴ پروژه بروزرسانی مطالعه فراگیر شناسایی و اولویت‌بندی خوشه‌های کسب و کار انجام شده است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز