خبرگزاری کار ایران

فعالیت کارخانه «اسید سیتریک» کرمانشاه از سر گرفته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۱۶۷

منابع کارگری در کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه، از آغاز فعالیت این واحد تولیدی در آینده‌ای نزدیک خبر می‌دهند.

منابع  خبری در کارخانه «اسیدسیتریک» کرمانشاه به خبرنگار ایلنا گفتند: واحد تولیدی «اسید سیتریک» که در کرمانشاه واقع شده از سال ۸۹ به دلیل مشکلات مالی و عدم سرمایه در گردش به صورت رسمی تعطیل و در نتیجه کارگران آن بیکار شدند.

به گفته این کارگر؛ مشکل اصلی کارخانه «اسید سیتریک» واردات بی‌رویه و افزایش بدهی‌های مالی به طلبکاران بود که قرار است با تامین منابع مالی از سوی سرمایه‌گذاری شستا این مشکلات برطرف شود.

وی با بیان اینکه همه سهام این کارخانه متعلق به شرکت سرمایه‌گذاری «شستا» است، در ادامه افزود: این کارخانه برای راه‌اندازی به اعتبارات مالی نیاز دارد که باید از سوی شستا تامین شود.

طبق اظهارات این کارگر؛ کارخانه اسید سیتریک پس از راه‌اندازی در سال ۸۴، حدود چهار سال‌ فعالیت تولیدی داشت، اما به دلیل واردات بی‌رویه اسید سیتریکِ بی‌کیفیت چینی و تامین نشدن منابع مالی کارخانه، تعطیل شد.

به نقل از این کارگر گفته می‌شود، اسید سیتریکی که در این کارخانه تولید می‌شد بهترین و با کیفیت‌ترین نوع در خاورمیانه بود.

وی با اشاره به بازار خوبی که در کشور برای اسید سیتریک کرمانشاه وجود دارد، عنوان کرد: این کارخانه جدا از تامین بازار داخلی ظرفیت صادرات نیز دارد.

کارخانه اسید سیتریک کرمانشاه ظرفیت تولید سالانه ۱۲ هزار تن اسید سیتریک را دارد و برای ۱۵۰ نفر هم به طور مستقیم فرصت شغلی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز