خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد؛

اعتراض مربیان آموزشگاه‌های رانندگی به نداشتن سهمیه بنزین

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۱۴۳

مربیان آموزشگاه‌های رانندگی از عدم دریافت سهمیه بنزین و یارانه‌ای برای پوشش هزینه‌هایی که متعاقب گرانی بنزین بر آنها تحمیل شده، گلایه‌مند هستند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین وحدانی‌فر (رئیس انجمن صنفی مربیان آموزشگاه‌های رانندگی استان تهران) عنوان کرد: مربیان آموزشگاه‌های رانندگی را نه جزء حمل و نقل عمومی حساب کرده و نه در قالب آموزشگاه‌ها به آنها سهمیه بنزین داده‌اند. ما مثل یک فرد عادی ۶۰ لیتر بنزین سهمیه‌ای در ماه دریافت می‌کنیم که این میزان کفاف پنج روز فعالیت ما را هم نمی‌دهد.

او ادامه داد: یک مربی آموزشگاه رانندگی با خودرو شخصی فعالیت کرده و کارش بسته به خودرو خود و هزینه‌های آن است. در شرایط عادی درآمد ما ناچیز است، حال اگر قرار باشد هزینه سه برابری بنزین نیز اضافه شود مشکلات ما دوچندان می‌شود.

به گفته رئیس انجمن صنفی مربیان آموزشگاه‌های رانندگی استان تهران، نامه‌نگاری در این زمینه حاصلی نداشته است.

او گفت: انتظار ما این است که برای مربیان آموزشگاه‌های رانندگی نیز مانند سایر مشاغل سهمیه بنزین در نظر گرفته شود یا یارانه‌ای برای پوشش هزینه‌هایی که به دنبال گرانی بنزین بر ما تحمیل شده به ما بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز