خبرگزاری کار ایران

«روی خط اقتصاد» و بررسی موضوع کمک معیشتی با حضور مسئولان

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۷۲۹

حسین میرزایی سخنگوی ستاد مشمولان کمک معیشتی دولت به صورت ویژه در برنامه روی خط اقتصاد، کاری از شبکه رادیویی اقتصاد، پنجشنبه ۷ آذر به سوالات و پیام‌های مخاطبان پاسخ می‌دهد.

به گزارش ایلنا، با توجه به اینکه طی یک هفته اخیر مخاطبان رادیو اقتصاد پیام‌های بی‌شماری در خصوص نحوه دریافت کمک معیشتی به این شبکه رادیویی و بالاخص برنامه «روی خط اقتصاد» ارسال کرده‌اند، دست‌اندرکاران این برنامه روز پنجشنبه در برنامه «روی خط اقتصاد» اما به صورت ویژه میزبان حسین میرزایی (سخنگوی ستاد) مشمولان کمک معیشتی دولت خواهند بود تا پاسخ‌های مخاطبان رادیو اقتصاد را از این مقام دولتی دریافت کنند.

وحید موسوی تهیه‌کننده برنامه «روی خط اقتصاد» در خصوص رویکرد این برنامه گفت: در برنامه روز دوشنبه این هفته روی خط اقتصاد، با توجه به سوالات فراوانی که مخاطبان رادیو اقتصاد داشتند، با تشکیل اتاق فکر در این شبکه و با موافقت آقای اسماعیلی مدیر شبکه رادیویی اقتصاد، تصمیم گرفته شد روز پنجشنبه ۷ آذر، ساعت ۱۹ تا ۲۰ به صورت ویژه پیام‌های مخاطبان با حضور مسئول این حوزه بررسی شود.

وی در ادامه تصریح کرد: مخاطبان رادیو اقتصاد می‌توانند از طریق شماره پیامکی ۳۰۰۰۰۳۶۳۷ پیام‌های خود را ارسال کنند.

«روی خط اقتصاد»، روز پنجشنبه با اجرای ناصر خیرخواه و با همراهی نرگس تقوی به عنوان دستیار تهیه بر روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز از شبکه رادیویی اقتصاد پخش می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز