خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری:

امید بخشیدن به مردم و حمایت از تولیدکنندگان روستائی و عشایری از اهداف دولت است

asdasd
کد خبر : ۸۳۹۳۰۱

معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری از پروژه اشتغال روستایی تولید جوجه یک روزه در شهرستان خاش، بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمد امید با اشاره به اینکه برای رونق دادن به اشتغال و ماندگاری روستاییان با موافقت رهبر معظم انقلاب ۱۸ هزار میلیارد تومان از محل صندوق توسعه ملی برای اشتغال روستاییان اختصاص داده شده است، گفت: در سیستان و بلوچستان با حمایت‌های ویژه دولت پروژه‌های شاخصی به اجرا رسیده و یا آماده بهره‌برداری هستند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری بازدید از پروژه‌های نیمه تمام، آشنا شدن با مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را از اهداف سفر خود به سیستان و بلوچستان عنوان کرد.

وی اظهار داشت: پروژه جوجه یک روزه خاش چند سالی است که مشکلاتی در حوزه پرداخت تسهیلات دارد و بانک‌های عامل و مسئولان دست اندرکار نتوانسته‌اند از مشکلات آن گره‌گشایی کنند لذا امیدواریم در مرکز کشور و با رایزنی‌های لازم بتوانیم اعتبارات این پروژه را تامین و مشکلات گمرکی آن نیز رفع شود.

 امید ادامه داد: با توجه به اینکه این طرح با حمایت ویژه دولت آغاز شده و شرکت تعاونی بومی نیز آن را مدیریت می‌کند با نگاه مثبت تلاش می‌شود در کمترین زمان راه‌اندازی شود.

 استاندار سیستان و بلوچستان نیز گفت: پروژه جوجه یک روزه خاش با ظرفیت تولید سالانه ۱۶ میلیون قطعه برای رفع مشکلات گمرکی و نیز خریداری و نصب تجهیزات به بالای ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات نیاز دارد.

احمدعلی موهبتی اظهار داشت: با توجه به اهمیت اجرای این پروژه برای رفع بخش بزرگی از نیازهای استان تلاش می‌کنیم از سرمایه‌گذار حمایت شود.

وی افزود: امید بخشیدن به زندگی مردم، توجه به ظرفیت روستاها و حمایت از تولیدکنندگان روستائی و عشایری از اهداف مهم مسئولان دولت در جهت ارتقای شاخص‌های خدمت رسانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز