خبرگزاری کار ایران

تصویب رتبه‌بندی در هیات دولت و چندوچون آن/ حقوق معلمان چقدر زیاد خواهد شد؟

asdasd
کد خبر : ۸۳۸۰۸۸

معلمان با ابراز امیدواری نسبت به تصویب طرح رتبه‌بندی می‌گویند: میزان افزایش حقوق، مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از کش‌وقوس‌های فراوان، بالاخره شب گذشته طرح رتبه‌بندی معلمان در هیات دولت به تصویب نهایی رسید؛ حالا معلمان در مورد چند و چون و ماهیت افزایشی این طرح ابراز نگرانی می‌کنند.

از قرار معلوم، براساس این طرح تصویبی، کلیه فرهنگیان با بیش از دو سال سابقه کار در آموزش و پرورش، بر اساس صلاحیت‌های عمومی، تخصصی و حرفه‌ای در رتبه‌های یک تا پنج قرار می‌گیرند و به تناسب و رتبه‌های پنج‌گانه از مزایایی برخوردار خواهند شد که بین ۲۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود.

معلمان می‌گویند: هنوز هم جزئیات این طرح تصویبی مشخص نیست و نمی‌دانیم چگونه میزان افزایش را برای هر معلم بین ۲۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان تعیین می‌کنند؛ آنهم درحالی‌که پیش از این در تابستان سرپرست وقت آموزش و پروش اعلام کرده بود با اجرای رتبه‌بندی، حقوق هر معلم به طور متوسط ۵۰۰ هزار تومان زیاد می‌شود.

دغدغه‌ی دیگر معلمان بابت بودجه طرح است؛ آیا قرار است با همان ۲ هزار میلیارد تومان افزایش وعده داده شده برای همه معلمانِ بالای دو سال سابقه محقق شود؟ آیا این کار، شدنی‌ست؟!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز