خبرگزاری کار ایران

بیانیه خانه کارگر درباره حوادث اخیر؛

جامعه کارگری در اعتراض نجابت و منطق دارد

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۸۵۰

خانه کارگر در ارتباط با حوادث اخیر بیانیه‌ای منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، متن کامل این بیانیه به این شرح است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ۞ از مومنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند.

همواره در طول تاریخ سترگ ایران اسلامی، چالش‌های گوناگون از سوی استکبار جهانی و منافقین و دشمنان قسم خورده برای میهن عزیز بوجود آمده است که با آگاهی و بصیرت و جانفشانی ملت شریف، اندیشه استعماری و تسلط دشمن را از این سرزمین دور کرده است.

در چند روز گذشته شاهد آشوب عده‌ای فرصت‌طلب به بهانه اعتراض به اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت بودیم که مطالبه به حق مردم و شهروندان شریف کشور‌مان را به اغتشاش کشانده و با سلب امنیت و آسایش مردم خشونت‌هایی را رقم زدند که به هیچ وجه مورد تایید مردم نیست و صد البته که امنیت و آرامش حق مردم است و همه ارکان نظام بایستی همت خود را در اجرای این دو به کار گیرند.

جامعه کارگری بر این باور است که مردم نجیب ایران اعتراضش هم بر قاعده نجابت و منطق استوار است و باید حساب آشوبگران را از مردم جدا دانست. اغتشاش و آشوب اعتراض مسالمت‌آمیز را از مسیر درست خود منحرف کرده و موجب خدشه دار شدن امنیت کشور می‌شود.

لذا خانه کارگر هر اقدامی که منجر به برهم خوردن نظم عمومی و آسیب رساندن به منافع ملی و امنیت کشور گردد را محکوم کرده و از کلیه هموطنان به ویژه جامعه کارگری دعوت می‌نماید تا دوشادوش یکدیگر در خلق حماسه‌ای دیگر شرکت فعال داشته و انسجام ملی و اتحاد خود را به رخ جهانیان بکشند.

و در پایان از مسئولین خواستاریم تا نسبت به رفع مشکلات معیشتی مردم با استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود اقدام موثر بعمل آورده و نیت خدمت به مردم از سوی مسئولین را شاهد باشیم.

و من الله التوفیق

خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز