خبرگزاری کار ایران

میرزایی:

اختلال در عملکرد اپراتورها موجب بروز مشکل در سامانه #۶۳۶۹* شده است/۳۶ هزار کد ملی بسته‌های حمایت معیشتی را استعلام کردند

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۶۰۹

سخنگوی ستاد تبصره ۱۴ ماده واحده قانون بودجه ۹۸، گفت؛ اختلال در عملکرد اپراتورها موجب قطع مقطعی سیستم استعلام پیامکی بسته‌های معیشتی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، از صبح امروز (یکشنبه/۳ آذر) افرادی که از طریق شماره‌گیری کد #۶۳۶۹* شرایط خود را برای دریافت بسته‌های کمک معیشت بررسی می‌کردند، با این پیام خطا بر روی صفحه نمایشگر تلفن همراهشان مواجه شدند: "connection problem or invalid MMI code"

این در حالی است که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تازگی این کد را برای شماره‌گیری آزمایش کرده بود و از چند روز پیش با انتشار اخبار راه‌اندازی آن، تلاش کرده بود که از هرج و مرج ناشی از مراجعه حضوری مردم به این وزارتخانه برای طرح پرسش در مورد شرایط دریافت بسته‌ها، جلوگیری کند.

حسین میرزایی (سخنگوی ستاد تبصره ۱۴ ماده واحده قانون بودجه ۹۸) در گفتگو با ایلنا، با اشاره به اختلال به وجود آمده در سامانه استعلام پیامکی ۶۳۶۹، گفت: این اختلال مقطعی است و به اپراتورهایی که شبکه را میزبانی می‌کنند، برمی‌گردد.

وی افزود: از ۸ صبح امروز (یکشنبه/۳ آذر) حدود ۳۶ هزار کد ملی در این سامانه ثبت شد اما مسئله‌ای فنی موجب شد که دیگران نتوانند کد ملی خود را ثبت کنند.

سخنگوی ستاد تبصره ۱۴ ماده واحده قانون بودجه ۹۸، افزود: این ایراد فنی در حالی رخ داد که لود (load) بالایی برای سامانه درنظر گرفته شده است.

این اولین بار نیست که کدهایی که برای شماره‌گیری به مردم معرفی می‌شود دچار اختلال فنی می‌شود. در زمانی که وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی در همکاری با سازمان برنامه و بودجه در حال توزیع نقدی سبد کالا بودند هم سامانه‌ای که برای استعلام شرایط متقاضیان اعلام شده بود، دچار مشکلاتی شد. در آن زمان متقاضیان دریافت کمک دولت با خبرگزاری ایلنا تماس گرفته و از اینکه سامانه‌ها از پشتیبانی فنی خوبی برخوردار نیستند، گلایه کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز