خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای عالی آموزش و پرورش خبر داد؛

تامین ۲۰هزار میلیارد ریال برای رتبه‌بندی معلمان

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۹۲۴

دبیر شورای عالی آموزش و پرورش از تامین اعتبار بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال برای رتبه بندی معلمان توسط دولت خبر داد.

به گزارش ایلنا، «مهدی نویدادهم» امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اگر بخواهیم آموزش و پرورش برتر داشته باشیم باید آموزش و پرورش کشورهای جهان به خصوص منطقه را رصد کنیم، اظهار داشت: با جستجو و احصای دستاوردهای مثبت آموزش و پرورش کشورهای موفق میتوان از تجربیات آنها برای ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش کشور استفاده کرد.

وی یکی از مهمترین وظائف آموزش و پرورش را اجرای سند تحول بنیادین دانست و ابراز داشت: وزارت آموزش و پرورش درصدد است برای حل مشکلات معلمان این سند را اجرائی کند که برای این مهم باید منابع مالی مورد نیاز تامین شود.

دبیر شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به تلاش دولت و مجلس برای تدوین بودجه سال ۹۹ تصریح کرد: با تامین اعتبار مورد نیاز برای آموزش و پرورش زمینه برای تحقق سند بنیادین آموزش و پرورش نیز فراهم می شود.

نویدادهم اجرای رتبه بندی معلمان را یکی از موارد اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دانست و بیان داشت: بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال برای رتبه بندی معلمان از طرف دولت تامین اعتبار شده است.

وی با بیان اینکه آئین نامه های نظام رتبه بندی معلمان در کمیسیون های تخصصی در حال بررسی است، افزود: بعد از تهیه و تدوین آئین نامه های مربوطه و تصویب در هیئت وزیران و ابلاغ به آموزش و پرورش پرداخت های مربوط به معلمان در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز