خبرگزاری کار ایران

افشین حبیب‌زاده در گردهمایی سالروز تصویب قانون کار کشور:

در حال تنظیم بخشنامه‌ای به نفع کارگران پیمانکاری شهرداری‌ و مترو هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۴۲۲

عضو شورای شهر تهران گفت: در حال تصویب بخشنامه‌ای در رابطه با کارگرانی هستیم که با پیمانکاری‌های شهرداری کار می‌کنند. تلاش می‌کنیم هرچه بیشتر این بخشنامه به نفع کارگران باشد و بتواند منافع آنان را تامین کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، افشین حبیب‌زاده (عضو شورای شهر تهران) در گردهمایی سالروز تصویب قانون کار کشور که در محل خانه کارگر مرکز در خیابان ابوریحان برگزار می‌شد، اظهار داشت: شورای شهر تهران در خصوص کارگران شهرداری و به ویژه کارگران پیمانکاری شهرداری اقداماتی را انجام دهد تا از مشکلات این کارگران بکاهد.

وی افزود: در حال تصویب بخشنامه‌ای در رابطه با کارگرانی هستیم که با پیمانکاری‌های شهرداری کار می‌کنند. تلاش می‌کنیم هرچه بیشتر این بخشنامه به نفع کارگران باشد و بتواند منافع آنان را تامین کند.

حبیب‌زاده تصریح کرد: آخرین جلسه شورای شهر نیز مرتبط با همین بخشنامه بود که سعی کردیم با جمع‌آوری اطلاعات و تحقیق در مورد وضعیت کارگران پیمانکاری مترو و شهرداری‌ها و شرکت‌های پیمانکاری این مسئله را حل کنیم تا بتوانیم در دوره فعلی شورای شهر کاری برای کارگران انجام داده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز