خبرگزاری کار ایران

اعتراض کارگران هفت‌تپه مقابل فرمانداری؛

ما فقط حقوق‌مان را می‌خواهیم/ تجمع ما را با اعتراضات دیگری که در جریان است، خلط نکنید

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۰۹۸

کارگران هفت‌تپه که در اعتراض به عدم پرداخت معوقات مزدی خود تجمع اعتراضی برگزار کرده‌اند، تاکید کردند: توقع داریم خواسته‌های ما را با اعتراضات دیگری که در جریان است و بحث‌های جانبی، خلط نکنند؛ ما خواستار پرداخت حقوق و مزایای مزدی خود هستیم.

کارگران نیشکر هفت‌تپه در تماس با خبرنگار ایلنا از اعتراض به عدم دریافت معوقات مزدی خود خبر دادند.

این کارگران می‌گویند مقابل فرمانداری شوش جمع شده‌ایم و خواستار پاسخگویی مقامات به شرایط خود هستیم. با احتساب آبان ماه، سه ماه معوقات مزدی پرداخت نشده داریم و مشخص نیست چه زمانی قرار است این مطالبات پرداخت شود.

کارگران ادامه دادند: حتی روز جمعه نیز مقابل فرمانداری رفتیم؛ امروز هم جمعی از کارگران مقابل فرمانداری جمع شده‌اند.

کارگران هفت‌تپه که مدتهاست در انتظار بهبود مزایای مزدی خود هستند، می‌گویند اداره کار خوزستان به ما وعده داده بود که بحث ارتقای مزایای مزدی ما را بررسی کند اما تا امروز هنوز هیچ نتیجه‌ای حاصل نشده است.

این کارگران با تاکید بر اینکه مطالبات ما صد درصد صنفی و در راستای خواسته‌های قانونی خودمان است، افزوند: توقع داریم خواسته‌های ما را با اعتراضات دیگری که در جریان است و بحث‌های جانبی، خلط نکنند؛ ما خواستار پرداخت حقوق و مزایای مزدی خود هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز