خبرگزاری کار ایران

اسلامی:

برای تمام فعالان عرصه حمل و نقل، سهمیه بنزین در نظر گرفته شده است/ از هر اقدامی که تورم زا باشد، اجتناب می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۶۰۸۷

وزیر راه و شهرسازی، گفت: برای تمام فعالان عرصه حمل و نقل سهمیه بنزین در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایلنا، به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اصلاح قیمت بنزین در کشور گفت: برای تمام کسانی که در صنعت حمل و نقل کشور خدمت می‌کنند، سهمیه بنزین در نظر گرفته شده و اگر در اطلاعیه‌های اولیه نامی از گروه خاصی برده نشده، به این معنی نیست که از سهمیه برخوردار نیستند.

وی ادامه داد: برای ناوگان حمل و نقل برون شهری، ۷۵۰ لیتر بنزین در نظر گرفته شده و این سهمیه برای آبان نیز اعمال شده است. بنابراین هیچ افزایش قیمتی رخ نخواهد داد و هرگونه افزایش قیمت، جرم است و با آن برخورد می شود.

اسلامی در ادامه به مساله مسکن اشاره کرد و گفت: ما از هر اقدامی که تورم زا باشد، اجتناب خواهیم کرد. در مورد وام مسکن، برنامه ما این است که اقشار متوسط و ضعیف جامعه بتوانند از پس بازپرداخت اقساط این تسهیلات بر بیایند. تا وام مختص یک قشر خاص نباشد.

وزیر راه و شهرسازی به طرح اقدام ملی عرضه مسکن اشاره کرد و گفت: در مرحله نخست ثبت نام، ۱۵ هزار نفر در سه استان ثبت نام کردند و ظرفیت در برخی شهرها مانند قم بسیار زود تمام شد. این نشان می‌دهد باید برای این شهرها ظرفیت بیشتر در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: برنامه اقدام ملی برای عرضه مسکن در استان تهران پیش از سایر استان ها آغاز شد و رییس جمهور کلنگ احداث اولین واحدها را در تهران به زمین زد. در این برنامه ما یا زمین در اختیار متقاضیان قرار خواهیم داد، یا از طریق تعاونی ها و نهادهای مسئول در ساخت مسکن، برای عرضه واحدهای مسکونی اقدام خواهیم کرد. اما به نحوی برنامه ریزی شده که مسکن در اختیار متقاضیان واقعی قرار بگیرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز