خبرگزاری کار ایران

کارگران هفت‌تپه مقابل فرمانداری شهرستان شوش جمع شدند

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۴۲۶

کارگران مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه صبح امروز (یکشنبه، 26 آبان) ابتدا مقابل فرمانداری شوش حضور یافتند و سپس به محل کار خود بازگشتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کارگران مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در ادامه تجمع‌های روزهای گذشته، امروز صبح مقابل فرمانداری شوش تجمع کردند.

اعتراض‌های کارگران این مجتمع از دو هفته پیش و پس از عدم پرداخت دستمزدهای شهریور و مهر ماه آغاز شد. با این حال بخش‌‌های مختلف این کارخانه فعال هستند و کارگران پس از برگزاری تجمع در محل کار خود حاضر می‌شوند.

کارگران درباره دلایل اعتراض خود به ایلنا گفتند: خواستار آن هستیم که شرکت مجتمع کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه تبدیل به سهامی عام شود تا 49 درصد از سهام آن به کارگران واگذار شود. همچنین می‌خواهیم که چند کارگری که اخراج شده‌اند، به سر کار بازگردند و قراردادهایشان تمدید شود.

آنها افزودند: به نظر می‌رسد که رئیس جدید سازمان خصوصی‌‌سازی هنوز نتوانسته به حواشی که حول این شرکت وجود دارد، رسیدگی کند. از این رو به صراحت از ایشان می‌خواهیم که به شهرستان شوش بیایند و با کارگران دیدار کنند.

کارگران معترض هفت‌تپه ادامه دادند: پیشتر از حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، ریاست قوه قضاییه هم خواسته بودیم که به شهرستان شوش سفر کنند تا ما مشکلات خود را با ایشان مطرح کنیم. امیدواریم که رسیدگی به خواسته‌های کارگران این مجتمع در اسرع وقت در دستور کار مسئولان استان و کشور قرار گیرد؛ چراکه کارگران احساس می‌کنند که صدایشان شنیده نشده است.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز