خبرگزاری کار ایران

زدا:

اولویت اول سازمان تامین اجتماعی تغییر نگاه در حوزه آی‌تی باشد

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۲۵۲

قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با تغییر دیدگاه‌ها و اصلاح ساختار برای پیشرفت و تحول سازمان تامین اجتماعی در حوزه فن‌آوری اطلاعات تلاش می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، محمدحسن زدا در جلسه مسئولان فن‌آوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: برای انسجام و هماهنگی حداکثری در حوزه فن‌آوری اطلاعات نیازمند کار بیشتری هستیم و با وجود تلاش‌های گسترده صورت گرفته و هزینه‌های انجام شده، هنوز موفق به تحقق اهداف و افزایش رضایتمندی مردم نشده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه مدیران و همکاران حوزه فن‌آوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی برای پیشبرد کارها و تحقق برنامه‌ها درحال تلاش هستند، افزود: هماهنگی بین بخشی و رفع کاستی‌های این حوزه نیازمند ارتقا است و دفتر فن‌آوری اطلاعات و شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین بایستی با هماهنگی بیشتری فعالیت‌ها را انجام دهند.

قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد: شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین بایستی در موارد لازم به مدیریت سازمان مشاوره دهد و فعالیت این شرکت و تعامل با سازمان در بستر قانونی و با هماهنگی دفتر فن‌آوری اطلاعات انجام شود.

وی افزود: اولویت اول ما در سازمان تامین اجتماعی باید تغییر نگاه در حوزه آی تی باشد و شرکت خدمات ماشینی تامین و دفتر فن‌آوری اطلاعات نیز در مسیر صحیح فعالیت کنند.

علی معیری مدیرکل دفتر فن آوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه این جلسه گفت: در حوزه آی تی نیازمند همکاری بیشتر با سایر واحدهای سازمان هستیم.

وی افزود: نقشه جامع فن آوری اطلاعات از نیازهای جدی سازمان است و تمام فعالیتها در حوزه آی تی سازمان تامین اجتماعی، باید از مسیر دفتر فن‌آوری اطلاعات انجام شود.

معیری اظهار داشت: در سازمان تامین اجتماعی نیازمند توجه بیشتر به حوزه آی تی هستیم. دفتر فن‌آوری اطلاعات تمامی فعالیت‌ها را با هماهنگی مدیریت ارشد سازمان انجام داده است و بدون تردید هزینه‌کرد در این حوزه باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های سازمان و بهبود و ارتقاء کارکرد سازمان می‌شود.

وی با بیان اینکه کار کردن در حوزه آی تی بسیار سخت و پیچیده است، اظهار امیدواری کرد تا با حضور و حمایت مدیریت ارشد سازمان، شاهد تحول اساسی در این حوزه باشیم.

محمدمهدی سپهری مدیرعامل شرکت خدمات ماشینی تامین نیز در ادامه این جلسه گفت: به عنوان مجموعه‌ای از سازمان تامین اجتماعی، باید پاسخگوی مردم باشیم.

وی افزود: شرکت خدمات ماشینی تامین باید خدمات را به خوبی و از مسیر صحیح انجام دهد.

سپهری تاکید کرد: حق مردم و بیمه‌شدگان است که همانند سایر سازمانها و حتی بهتر از دیگر ارگانها، خدمات آی‌تی را از این سازمان دریافت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز