خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار خبر داد؛

ارائه مشاوره رایگان کسب و کار

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۱۳۱

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره‌وری نیروی کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری رویداد مشاوره رایگان کسب و کار (هم‌آفرینی) در روز شنبه دوم آذر خبر داد.

به گزارش ایلنا، رحیم سرهنگی با اعلام این خبر تصریح کرد: روز مشاوره رایگان کسب و کار (هم‌آفرینی) رویدادی یک‌روزه از سری رویدادهایی است که در هفته جهانی کارآفرینی برگزار می‌شود.

او افزود: در این رویداد تعدادی از مشاوران و اساتید حرفه‌ای کسب و کار به سوالات صاحبان ایده و کسب و کار و استارتاپ ها و دانشجویان در شرف راه‌اندازی کسب و کار پاسخ می‌دهند.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی و بهره وری نیروی کار بیان کرد: سوالات پیش از رویداد از طریق فرم درخواست مشاوره وبسایت، به صورت پیام صوتی و یا مکالمه تلفنی جمع آوری شده و سوالاتی که ویژگی‌های تعیین شده را داشته باشند برگزیده شده و به مشاوران با تخصص‌های مرتبط ارجاع داده می‌شود.

سرهنگی تاکید کرد: در روز برگزاری رویداد به این سوالات به صورت حضوری، آنلاین یا با پوشش رادیویی توسط بهترین مشاوران هر حوزه پاسخ داده می‌شود.

او در پایان گفت: مدت زمان پاسخگویی به هر سوال به صورت حضوری ۲۰ دقیقه، مکالمه آنلاین ۱۰ دقیقه و رادیویی پنج دقیقه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز