خبرگزاری کار ایران

"گیلان" برترین استان در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری در کشور

asdasd
کد خبر : ۸۳۵۰۴۱

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون، گفت: بیش ۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی این بانک در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در کشور است.

به گزارش ایلنا، سیدباقر فتاحی، گفت: بیش ۱۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداختی این بانک در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در کشور است که استان گیلان با پرداخت ۱۲۰۰ میلیارد ریال و تحقق ۱۲۹ درصدی بهترین عملکرد را در کشور داشته است،

وی خاطرنشان کرد: مجموعه تدابیر و راهکارهای دولت برای ایجاد اشتغال در مناطق روستایی و عشایری در طی این طرح بسیار تسهیل‌گرایانه و کم نظیر بوده است.

فتاحی افزود: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک عامل بند الف تبصره 18 قانون بودجه 98 حضور دارد و در بخش کشاورزی ۱۳۰۰۰۰ میلیارد ریال خط اعتباری به بانک تخصیص می‌یابد این منابع به صورت شناور در اختیار، کارآفرینان و فعالان اقتصادی بخش‌های کشاورزی و صنایع تبدیلی در استان می‌باشد و با اولویت بخش تعاون پرداخت می‌گردد.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون همچنین از امضا قرارداد عاملیت از محل تبصره ۱۸ با وزارت صمت خبر داد و افزود: مبلغ ۵۰۰۰ میلیارد ریال جهت پرداخت به طرح‌های صنعتی در مناطق برخوردار بصورت شناور در اختیار استان‌ها می‌باشد. و همچنین منابع ۳۰۰۰ میلیارد ریالی در حوزه تسهیلات صنایع دستی و گردشگری اشاره کرد و افزود بانک توسعه تعاون آمادگی دارد در استان گیلان به صورت ویژه حوزه گردشگری تسهیلات پرداخت نماید.

فتاحی از طرح‌های مشترک با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یاد کرد و افزود: بانک توسعه تعاون همواره برای تعامل دو جانبه با دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آمادگی و اراده کافی را داشته است و از جمله مصادیق این تعامل می‌توان به همکاری چند ساله با سازمان فنی و حرفه‌ای و سازمان بهزیستی اشاره نمود.

وی افزود: در ارتباط با دستگاه‌های زیرمجموعه به دنبال تعامل حداکثری هستیم و در بسیاری از موارد فراتر از تعهدات مذاکره شده عمل نموده‌ایم.

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون ظرفیت موجود در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در سیستم اقتصادی و اجتماعی دولت بی نظیر دانست و گفت: انتظار مسئولین وزارتخانه تعامل حداکثری میان دستگاه‌ها برای پیشبرد مناسب امور و ارائه مناسب‌ترین خدمات به مردم می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز