خبرگزاری کار ایران

نوبت اول وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری پرداخت شد

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۶۷۵

نوبت نخست وام ۷ میلیون تومانی به حساب حدود ۳۰ هزار نفر بازنشسته صندوق بازنشستگی کشوری واجد شرایط واریز شد.

به گزارش ایلنا، زهرا زاده غلام (مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری )با اعلام این خبر گفت:  بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که در مرحله اول اقدام به ثبت نام اینترنتی وام ضروری سال ۹۸ کرده اند، از روز چهارشنبه می‌توانند برای مشاهده نتایج ثبت نام و زمان بندی پرداخت وام «واجدین شرایط» به سایت صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی cspf.ir مراجعه کنند.

زاده غلام ادامه داد: با مشخص شدن افراد واجد شرایط و با هماهنگی بانک عامل، تسهیلات ۷ میلیون تومانی وام ضروری برای ۳۰ هزار نفر و براساس اولویت، به حساب این عزیزان واریز شده و سایر واجدین شرایط نیز براساس نوبت بندی به ترتیب در ماه های آینده وام خود را دریافت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: تمامی واجدین شرایط به ترتیب اولویت «کمترین میزان حقوق دریافتی» و «کمترین مجموع وام دریافتی» نوبت بندی شده و با توجه به سقف اعتبار تخصیصی توسط بانک عامل در هر ماه، وام ضروری آنان در طول هفت ماه پرداخت می شود به طوری که متقاضیان دارایِ اولویت هایِ اول به ترتیب در ماه های ابتدایی از این تسهیلات بهره مند می شوند.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری همچنین گفت: متقاضیان می توانند با درج «شماره دفترکل، شماره ملی و شماره حساب بانکی» خود در سامانه «نتایج وام ۹۸» از وضعیت درخواست خود مطلع شوند.

گفتنی است، از مجموع متقاضیان ثبت نام کننده در مرحله اول، حدود ۲۰۰ هزار نفر واجدین شرایط دریافت وام ضروری هستند. وام ضروری ۷ میلیون تومانی با اقساط ۳۶ ماهه و با کارمزد سالانه ۴ درصد به متقاضیان واجد شرایط براساس اولویت و نوبت بندی انجام شده پرداخت می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز