خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکیدکرد:

مشکلات هنرمندان درسایه زرق و برق سلبریتی‌ها گم شده است

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۳۶۸

بسیاری از دغدغه‌ها، آلام و نگرانی‌های جامعه هنری کشور در سایه زرق و برق و سروصدای بی‌رویه سلبریتی‌ها فراموش شده است درحالیکه هنرمندان و فرهنگیان نیز همانند دیگر اقشار جامعه با مشکلات روزمره مواجه هستند.

به گزارش ایلنا، تصویب یکی از دستورالعمل‌های ماده 92 قانون برنامه ششم توسعه (مرتبط با بحث نظام صنفی در حوزه فرهنگ)، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را برآن داشت که در ابتدای بیست و نهمین نشست علمی «دوشنبه‌های فرهنگی و اجتماعی» تاکید کند: این مصوبه در راستای افزایش امنیت شغلی و رونق کسب و کار هنرمندان قرار دارد و میانبری برای تشکیل کانون ملی فراگیر هنرمندان و اصحاب فرهنگ به شمار می‌آید.

 ابراهیم صادقی فر افزود: در وضعیت کنونی جامعه، بسیاری از دغدغه‌ها، آلام و نگرانی‌های جامعه هنری کشور در سایه زرق و برق و سروصدای بی‌رویه سلبریتی‌ها فراموش شده است درحالیکه هنرمندان و فرهنگیان نیز همانند دیگر اقشار جامعه با مشکلات روزمره مواجه هستند و بسیاری از نیازهای آنان کم توجهی می‌شود.

صادقی فر، تصویب این دستورالعمل را ناشی از اراده دولت به منظور ارائه تمهیدات قانونی برای به رسمیت شناختن هرچه بیشتر جامعه پدیدآورندگان آثار هنری دانست و تاکید کرد: بخش مهمی از بار تمدنی کشورمان برعهده هنرمندان است و می‌توان امیدوار بود که با وجود این مصوبه، کسب و کار در بخش‌های فرهنگی و هنری شکل جدید به خود بگیرد و بتواند برای جامعه فرهنگی و هنری کشورمان، زمینه‌ساز رفاه بیشتر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز