خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار مرکز مشاوره اینترنتی اداره کار استان تهران

asdasd
کد خبر : ۸۳۴۱۳۳

همزمان با هفته وحدت نخستین مرکز مشاوره الکترونیکی (اینترنتی) در سطح استان تهران با هدف تکریم مراجعین و خدمت رسانی به جامعه کار و تولید و تعاون استان به صورت رسمی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، پروانه رضایی بختیاری (مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران) اظهار داشت: افتتاح مرکز مشاوره الکترونیکی (اینترنتی) اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در هفته‌ای که مختص به پیامبر مهربانی است، نویدبخش افزایش وحدت و مودت میان جامعه کار و تولید و تعاونگران استان به عنوان یکی از اصلی‌ترین عوامل افزایش رونق تولید است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با بیان اینکه خدمات ارائه شده این مرکز به صورت اینترنتی و کاملا غیرحضوری است، افزود: کاربران می‌توانند تنها با یک کلیک در سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران به نشانی www.tehran.mcls.gov.ir به مرکز مشاوره الکترونیکی ورود و از خدمات مشاوره رایگان آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: علاوه بر این در همه ادارات تابعه استان تهران پوسترهایی در میز خدمت تعبیه شده که مراجعین در صورت مطالعه آن از نحوه ارائه خدمات مرکز مشاوره الکترونیکی مطلع و با اسکن کد QR آن بوسیله تلفن همراهشان می‌توانند به سامانه ورود و از خدمات نوین این مرکز بهره‌مند شوند.

رضایی بختیاری در پایان اظهارامیدواری کرد که خدمات مشاوره‌ای این مرکز علاوه بر اینکه عامل صرفه‌جویی در وقت و هزینه کاربران باشد، پاسخگوی سوالات مطروحه بوده و نیازهای مشاوره‌ای در حوزه‌های مرتبط را نیز مرتفع کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز