خبرگزاری کار ایران

مطالبات مزدی کارگرانِ قطار شهری اهواز هنوز پرداخت نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۴۲۵

کارگران پیمانی قطار شهری اهواز می‌گویند که پیمانکار هنوز بابت مطالبات مربوط به ۱۷ماه دستمزد پرداخت نشده با آنها تسویه حساب نکرده است.

تعدادی از کارگران قطار شهری اهواز واقع در استان خوزستان در تماس با خبرنگار ایلنا گفتند: به‌صورت مشخص حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ کارگر در مجموعه قطار شهری اهواز تحت مسئولیت پیمانکار مشغول کارند. آنها صبح روز گذشته (۲۰ آبان ماه) با مراجعه به ساختمان استانداری اهواز به معوقات مزدی خود اعتراض کردند.

این کارگران گفتند: در آخرین تجمع کارگران قطار شهری، شورای تامین استان؛ پیمانکار را مجاب به پرداخت مطالبات عقب‌افتاده کارگران کرده بود اما هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است.

کارگران قطار شهری اهواز تصریح کردند: آخرین حقوقی که دریافت کرده‌ایم مربوط به فروردین و اردیبهشت ماه سال جاری است که تقریبا دو ماه پیش پیمانکار به حساب کارگران واریز کرده است اما هنوز ۱۷ماه مزد به ما بدهکار است.

کارگران پیمانی پروژه قطار شهری اهواز خواستار آن هستند تا مدیرعامل قطار شهری اهواز در مقام کارفرمای اصلی چاره‌ای برای تامین منابع مالی این پروژه عمرانی و پرداخت دستمزد نیروی کار بیندیشد. بنابراین اگر قرار است مشکلات به همان صورت قبل استمرار داشته باشد، کارگران امنیت شغلی خود را از دست می‌دهند.

این کارگران اظهار داشتند: با وجود آنکه فعالیت پروژه قطار شهری اهواز به دلیل مشکلات مالی متوقف شده اما ما همچنان در محل کار خود حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز