خبرگزاری کار ایران

ادامه تجمع کارگران کشاورزی هفت‌تپه/ روابط عمومی: درصددپرداخت حقوق هستیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۱۰۲

کارگران بخش کشاورزی مجتمع هفت تپه در اعتراض به پرداخت نشدن مطالبات مزدی خود بار دیگر مقابل محل کار خود تجمع کردند، روابط عمومی این مجتمع می‌گوید: درصدد پرداخت حقوق ودستمزد کارگران هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز شماری از کارگران شاغل در بخش کشاورزی مجتمع نیشکر هفت‌تپه بار دیگر در اعتراض به عدم پرداخت معوقات مزدی خود تجمع کردند.

این کارگران گفتند: دو ماه از مطالبات مزدی مربوط به شهریور و مهر ماه سال جاری خود را دریافت نکرده‌اند. در عین حال مطالبات دیگری از کارفرما طلبکارند.

به گفته این کارگران، پرداخت سختی کار و حق سنوات بازنشستگی کارگران مشمول، اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل، همسان‌سازی حقوق، پرداخت مطالبات بیمه تامین اجتماعی و تامین امنیت شغلی کارگران ازجمله مطالبات قانونی کارگران مجتمع نیشکر هفت تپه در هر دوره از اعتراضات کارگران  است.

از قرار معلوم کارگران در بخش صنعت به صورت سه شیف مشغول تعمیرات و نوسازی دستگاه‌ها و ماشین‌آلات کارخانه هستند تا ظرف مدت ۱۰ روز آینده کار اورهال کارخانه به اتمام برسد و بتوان کار را با تمام توان در این کارخانه آغاز کرد.

روابط عمومی مجتمع نیشکر هفت تپه ضمن تایید تجمع صبح امروز کارگران بخش کشاورزی به نقل از هیات مدیره مجتمع کشت وصنعت هفت تپه به ایلنا گفت: درصدد پرداخت حقوق و دستمزد کارگران هستیم.

وی ادامه داد: با پرداخت بخش از مطالبات مزدی کارگران در روزهای آینده، پایان ماه با از سر گیری فعالیت بخش صنعت و تولید شکر با بهبود وضعیت مالی شرکت، باقی مانده مطالبات کارگران هم پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز