خبرگزاری کار ایران

سرهنگی:

ایجاد اشتغال بدون توسعه‌ کارآفرینی امکان‌پذیر نیست

asdasd
کد خبر : ۸۳۳۰۹۱

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که ایجاد اشتغال بدون توسعه کارآفرینی امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحیم سرهنگی در نشست خبری مراسم هفته جهانی کارآفرینی گفت: در امر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وظیفه هماهنگ‌سازی بخش‌ها و دستگاه‌های مختلف را برعهده دارد.

او با بیان اینکه تلاش ما این بود که در زمینه توسعه کارآفرینی تمرکززدایی کنیم، بیان کرد: توجه ما در امر توسعه کارآفرینی فقط به تهران نیست و از استان‌های دیگر نیز حمایت می‌کنیم.

مدیرکل دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه اشتغال بدون توسعه کارآفرینی امکان‌پذیر نیست، گفت: یکی از مولفه‌های مهم در توسعه کارآفرینی شاخص پشتیبانی فرهنگی است. باید شان و منزلت کارآفرینی و کارآفرین را در جامعه جا بیندازیم.

او ادامه داد: ایجاد فرهنگ کارآفرینی نیاز جامعه ماست. هفته جهانی کارآفرینی فرصت مناسبی برای غالب کردن فرهنگ کارآفرینی است. 

سرهنگی با بیان اینکه امسال‌ تم هفته کارآفرینی را شبکه‌سازی انتخاب کرده‌ایم، گفت: در این هفته در تلاشیم اجزای اکوسیستم کارآفرینی را گردهم بیاوریم تا اتفاق مثبتی در زمینه کارآفرینی رخ دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز