خبرگزاری کار ایران

در گفت‌و‌گو با ایلنا مطرح شد؛

دولت بخشی از حق بیمه مربیان آموزشگاه‌ها را متقبل شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۵۶۳

مربیان آموزشگاه‌های رانندگی خواستار نقش‌آفرینی در تعیین نرخ هر ساعت کار و همچنین اعطای تسهیلاتی در زمینه بیمه هستند.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین وحدانی فر (رئیس انجمن صنفی مربیان آموزشگاه‌های رانندگی استان تهران) عنوان کرد: مربیان آموزشگاه‌های رانندگی برای یک ساعت آموزش ۱۲ هزار و ۲۰۰ تومان دستمزد می‌گیرند. در بسیاری موارد آنها نمی‌توانند روزانه حتی چهار ساعت در یک روز کار کنند و در برخی روز‌ها هم به‌طور کامل بیکار هستند. نرخ هر ساعت آموزش بدون هیچ‌گونه نظرخواهی و مداخله مربیان تعیین شده و ما خواستار این هستیم که در تعیین این نرخ نقش‌آفرینی داشته باشیم.

او همچنین به بحث بیمه مربیان آموزشگاه‌ها اشاره کرد و گفت: مربیان آموزشگاه‌های رانندگی در زمینه بیمه خویش‌فرما هستند و باید حق بیمه را به طور کامل پرداخت کنند، این در حالی است که ما یک صنف مستقل محسوب می‌شویم و نباید برای بیمه ما را به آموزشگاه‌داران حواله دهند.

رئیس انجمن صنفی مربیان آموزشگاه‌های رانندگی استان تهران تصریح کرد: خواستار این هستیم که برای مربیان آموزشگاه‌های رانندگی نیز مانند رانندگان تاکسی تسهیلاتی قائل شده و آنها حق بیمه کمتری پرداخت کنند.

به گفته او، در تهران حدود سه هزار مربی و در کل کشور ۲۰ تا ۲۵ هزار مربی در آموزشگاه‌های رانندگی فعالند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز