خبرگزاری کار ایران

سفر مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت کار به آلمان

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۵۱۲

هیاتی از وزارت تعاون، کار ور فاه اجتماعی متشکل از مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت متبوع مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان، مدیرکل دفتر نظارت و هدایت شغلی سازمان و نمایندگانی از استان کرمان، خراسان رضوی، ستاد سازمان آموزش و فنی حرفه‌ای کشور به همراه نمایندگان وزارت کشور، امورخارجه وسمن‌ها به کشور آلمان سفر کردند.

به گزارش ایلنا، محسن ابراهیمی (مدیرکل اشتغال اتباع خارجی وزارت وزارت کار) گفت: این سفر به میزبانی سازمان سکوآ کشور آلمان، با موضوع مهارت‌آموزی در حوزه پناهندگان و مطالعه بررسی رویکردهای کشور آلمان از تاریخ  ۹۸/۸/۱۲تا ۹۸/۸/۱۹  برگزار شد.

او افزود: در این سفر ملاقات‌هایی با رئیس سازمان سکوآ، دفتر فدرال، آموزش‌های فنی حرفه‌ای و اتاق صنایع و مهارت‌های دستی فرانکفورت راین ماین مرکز آماده‌سازی صلاحیت‌های BWHW  اداره فدرال امور مهاجرت YAMFدفتر فدرال امور خارجه و  کنفدراسیون اتاق‌های صنایع  آلمان داشتند و در این سفر هیات مذکور ملاقات‌هایی با سفیر جمهوری اسلامی ایران در آلمان و کاردار ایران در آلمان داشتند.

در پایان ابراهیمی گفت: در این سفر دکتر فرازنده سفیر جمهوری اسلامی ایران اشاره‌ای به اهمیت و جایگاه مهارت‌آموزی در برون رفت بحران بیکاری داشتند و ایشان بیان نمودند که ارتقای مهارت پناهندگان در جلوگیری از جرم و بزهکاری اجتماعی این قشر نقش مهمی دارد و اظهار امیدواری نمودند که دول غربی تدابیری در جهت آماده‌سازی کشور افغانستان جهت بازگشت داوطلبانه این افراد به موطن اصلی خود داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز