خبرگزاری کار ایران

یاوری:

کارگران حادثه‌دیده زلزله آذربایجان بدون توجه به سابقه کار، مقرری بیکاری دریافت می‌کنند/ به درخواست‌ها خارج از روال اداری رسیدگی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۳۲۰۱۳

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: تمام کارگران مشمول قانون کار و تامین اجتماعی که واحدها و محل کار آنها در اثر زلزله دچار آسیب شده است، مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری می‌شوند.

کریم یاوری در گفتگو با خبرنگار ایلنا، ضمن ابراز همدردی با آسیب‌دیدگان از حادثه زلزله آذربایجان شرقی گفت: حسب دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تمام ارکان و زیرمجموعه‌های مرتبط با این وزارتخانه مکلف شده‌اند به صور شبانه‌روزی نسبت به ارائه خدمات مرتبط به حادثه‌دیدگان از زلزله در میانه و سراب اقدام نمایند.

وی افزود: تمام کارگران مشمول قانون کار و تامین اجتماعی که واحدها و محل کار آنها در اثر زلزله دچار آسیب شده است مشمول دریافت مقرری بیمه بیکاری می‌شوند.

وی تصریح کرد: مطابق تبصره 2 ماده 2 قانون بیمه بیکاری بیمه شدگانی که به علت بروز حوادث قهریه از جمله زلزله از کار بیکار می‌شوند با معرفی واحدهای تعاون، کار و رفاه اجتماعی از حمایت پرداخت مقرری بیمه بیکاری برخوردار می‌شوند.

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: کارگران حادثه‌دیده از زلزله در آذربایجان شرقی بدون در نظر گرفتن حداقل سابقه در بند الف ماده 6 قانون از حمایت پرداخت ماهانه مقرری بیمه بیکاری برخوردار می‌شوند.

یاوری افزود: تمام کارکنان در تمامی زیر مجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان آذربایجان شرقی بویژه در میانه و سراب به سرعت و با دقت و خارج از روال عادی اداری در خواست کارگران عزیز را در سریعترین زمان ممکن پذیرش و اقدام لازم برای پرداخت مقرری بیمه بیکاری به کارگران به عمل می‌آورند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز