خبرگزاری کار ایران

علیرضا محجوب:

خلفای عباسی می خواستند اثری از امامت نباشد/۲۹ آبان در مخالفت با مدافعان خصوصی‌سازی اعتراض می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۵۱۰

جشن آغاز امامت امام مهدی (عج) با سخنرانی دبیرکل خانه کارگر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا محجوب در جشن آغاز امامت امام مهدی (عج) در محل سالن اجتماعات دانشگاه علمی کاربردی خانه کارگر گفت: نهم ربیع‌الاول آغاز امامت امام‌زمان(عج) است که شیعه در دوران حضور امکان درک آن را نداشت.

وی با بیان اینکه طفولیت امام آغاز دوران امامت‌شان است، گفت: از آنجا که شرایط ایجاب می‌کرد، امامت امام زمان(عج) اضطراری بود.

دبیرکل خانه کارگر با بیان اینکه خلفای عباسی می‌خواستند اثری از امامت نباشد، افزود: بنی‌عباس برای قتل امام حسن عسگری، پدر بزرگوار امام زمان(عج) دسیسه می‌کرد. بنی‌عباس در مسموم کردن امامان شیعه یدی طولانی داشت.

وی افزود: بنی امیه هم به همین ترتیب برای به قتل رساندن امامان دسیسه می‌کرد و شیعیان را آزار می‌داد.

محجوب با بیان اینکه در جشن آغاز امامت نباید مستضعفان را از یاد ببریم، گفت: مستضعفان پایین‌تر از ما نیستند و نباید بر آنها بالانشینی کنیم.

دبیرکل خانه در پایان با یادآوری ۲۹ آبان سالگرد تصویب قانون کار، گفت: در این روز برای مخالفت با خصوصی‌سازی و مدافعان آن اعتراض می‌کنیم و قانون کار را گرامی می‌داریم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز